بیله‌سوار- رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: «پل انجیرلو» پس از ۲۸ روز با آسفالت‌ریزی، نصب حفاظ‌ها و خاکریزی به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی زندیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی «پل انجیرلو» اظهار کرد: «پل انجیرلو» پس از ۲۸ روز در اواخر مهرماه با آسفالت‌ریزی، نصب حفاظ‌ها و خاکریزی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداران احداث این پل به مراحل پایانی رسیده و عملیات بتن ریزی با ۷۵ متر مکعب در عرشه آن از امروز آغاز شد، افزود: تقریباً از ابتدای پروژه تا امروز ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی انجام یافته، ۲۵۰ تن میلگرد مصرف شده و نزدیک ۱۶ هزار متر مکعب خاکریزی انجام یافته است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در تلاش هستمی تا با اتمام عملیات تا آخر ماه مسیر را برای هدایت ترافیک آماده کنیم.

زندیان بارش‌های متناوب را از دلایل تاخیر اجرای پروژه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در محور ترانزیتی گمرک بیله‌سوار با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها در صدد اتمام آن بودیم که بحمدالله توانستیم به مرحله پایانی برسانیم.