نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تبیین دلاوری‌های رزمندگان را پیروی از راه و مرام دفاع مقدس دانست و مردانگی و پایمردی آنان را سنگ‌ بنای ایران پیشرفته و توسعه‌یافته معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان جنگ جهاد در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این گردهمایی، حجت الاسلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای جهادگر و سنگر سازان بی‌سنگر اظهار کرد: در دوران جنگ، استکبار جهانی تلاش کرد تا بر عزت و شرافت مردم ایران مسلط شود و خداوند دستان آنها را از خاک لین کشور قطع کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس و این تاریخ نورانی نعمت خداوند است لذا ما در قبال نعمت الهی وظایفی داریم.

حجت الاسلام ربانی خاطرنشان کرد: شناخت، حفظ، جلوگیری از تحریف و تبلیغ و تبیین این نعمت برای نسل های آینده از وظایف ما در قبال نعمت دفاع مقدس و مجاهدت است.

وی ادامه داد: روحیه خدمت، فداکاری، تقوا و ارتباط با خدا باید حفظ و تبیین شود و هفته دفاع مقدس برای تجلیل و یادآوری مجاهدت های قهرمانان جنگ است.