سنندج_ امام جمعه سنندج گفت: باید کشورهای اسلامی رابطه خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند و سازمان ملل نیز قاطعانه با این جنایات برخورد کند.

به گزاش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج با محکوم خواندن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار کرد: رژیم سفاک اسراییل با شهادت ۴۱ هزار نفر در غزه خوی وحشی‌گری خود را به تصویر کشید و هیچ حرمتی برای جان انسان‌ها قائل نیست.

وی افزود: باید کشورهای اسلامی رابطه خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند و سازمان ملل نیز قاطعانه با این جنایات برخورد کند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: در دوران دفاع مقدس رژیم بعثی با حمایت کشورهای زیادی به خاک ایران تجاوز کرد اما با مقاومت مردم روبرو شدو رزمندگان ما با قدرت ایمان و توکل بر خدا به پیروزی رسیدند و از کرامت و خاک کشور دفاع کردند.

ماموستا رستمی یادآور شد: در جریان دفاع مقدس بسیاری از زیرساخت های کشور از بین رفت و امروز باید ارزش ها و رشادت های آن دوران برای جوانان تببین شود.

امام جمعه سنندج ضمن تقدیر از رییس جمهور در انتصاب استاندار اهل سنت کردستان، از استاندار کردستان خواست بااستفاده از ظرفیت‌ها و منابع استان برای توسعه کردستان تلاش کند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: رفع بیکاری جوانان، توجه به جوانان تحصیلکرده و حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاری نیاز امروز مردم کردستان بویژه جوانان است و اگر بخشی از درآمدهای مرز باشماق و معادن، صرف توسعه استان شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

امام جمعه سنندج رفع مشکلات اقتصادی مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت باید برای رفع تضاد طبقاتی همت گمارد.