بوشهر- همزمان با سراسر کشور آزمون جامع مهارت آموزان استخدامی پیمانی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح جمعه در حاسیه این آزمون در پردیس علامه طباطبایی بوشهر اظهار کرد: برای برگزاری شایسته این آزمون در این دانشگاه تیمی متشکل از همکاران واحدهای مختلف با محوریت واحد نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مدیریت استانی بوشهر تشکیل شد.

رضا درویشی گفت: اطلاع رسانی خوبی در زمینه این آزمون انجام شد و از آغاز اعلام جزییات این آزمون واحد روابط عمومی دانشگاه تمامی اطلاعیه های صادره از سوی سازمان مرکزی را در سایت و کانال های خبری دانشگاه در فضای مجازی انتشار داده شد.

درویشی در ادامه خاطرنشان ساخت: داوطلبین مجاز در این آزمون شامل مهارت آموزان ماده ۲۸، سری هشتم، نهم، دهم و جاماندگان سنوات قبل هستند.

وی بیان داشت: داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود که پودمان‌های یک، دو را با موفقیت گذرانده و نمره حد نصاب را در تمامی دروس آموزشی، کارورزی و فرهنگی کسب کرده باشند.

درویشی تصریح کرد: این آزمون به صورت کتبی چندگزینه ای بوده و نمره منفی ندارد و مدت پاسخ دهی به سؤالات ۱۱۰ دقیقه است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۳۴۶ نفر از داوطلبین مجاز در این آزمون جامع (اصلح) حضور دارند که از این تعداد ۲۰۴ نفر خانم و ۱۴۲ نفر آقا هستند که در صورت قبولی رسماً به عنوان معلم پیمانی جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با همراهی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از این آزمون بازدید داشتند.