بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ضمن محکومیت جنایات وحشی گرایانه صهیونیست ها، گفت: اسرائیل در شرف نابودی است و هر چقدر در این باتلاق دست و پا می‌زند، سریع تر و بیشتر غرق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر مرزی بیله سوار، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: اقتدار، آرامش و امنیت کنونی کشور را مرهون دلاورمردی‌های شیرمردان و شیرزنان کشور هستیم.

وی با اشاره به حملات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان و شهادت انسان‌های بی‌گناه در این حملات، ضمن محکومیت این جنایات وحشی گرایانه، گفت: اسرائیل در شرف نابودی است و هر چقدر در این باتلاق دست و پا می‌زند بیشتر غرق خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب پیش بینی واقع بینانه ای از آینده رژیم صهیونیستی ترسیم کرده بودند که هم اکنون به عینه مشاهده می کنیم، ادامه داد: چیزی از عمر اسرائیل باقی نمانده است و پیروز نهایی این میدان رزمندگان اسلام و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و دنیا برای همیشه از شر این قوم اشرار در امان خواهد بود.

حجت الاسلام عزیزی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد و افزود: تک تک جملات و کلمات رهبر حکیم و فرزانه ما به عنوان برنامه و راهبرد سازمانی مسئولان و کارگزاران نظام باید مدنظر قرار گیرد و به آن عمل شود که اگر این مهم به طور کامل محقق شود، مشکلاتی در کشور وجود نخواهد داشت.

وی در پایان از حضور حداکثری دانش آموزان مدارس و حلقات صالحین بسیج تقدیر و تشکر کردو خاطرنشان کرد: از نوجوانان و جوانان درخواست داریم با مطالعه زندگی نامه و وصیت‌نامه‌های شهدا، به الگوگیری از آنان بپردازند تا در آینده در سکانداری مسئولیت‌های مهم جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کند.