اصفهان - امام جمعه ورزنه گفت: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه نتوانست به اهداف خود برسد و امروز به مردم لبنان تعرض کرده است که این کار باعث تقویت جبهه مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیاسی در خطبه های نماز جمعه امروز که در مسجد جامع برگزار شد اظهار کرد: از شیطان پیروی نکنید وفقط از خدا پیروی کنید که صراط مستقیم همان بندگی خدا ورستگاری می باشد.

وی در ادامه به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم اشاره و بیان کرد: امام صادق (ع) در روایتی می فرماید خدا حرمی دارد وآن در مکه و پیامبر حرمی دارد که در مدینه می باشد و امیرالمومنین حرمی دارد که در کوفه است و ما اهلبیت هم حرمی داریم که درشهر قم می باشد و به زودی خانمی از از فرزندان من در این شهر مدفون خواهد شد.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: به روایت اهل بیت هرکسی حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود و اهمیت وعظمت شهر قم به این بانوی بزرگ اسلام است.

حجت الاسلام شیاسی به فرازی از زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) نزد خداوند متعال منزلتی بسیار بالا دارد و آن منزلت شفاعت است که ما در زیارت نامه این بانوی اسلامی از اود درخواست شفاعت می کنیم.

وی گفت: شفاعت شامل حالی کسانی که عمل صالح دارند قرار می گیرد و عاقبت از آن کسانی است که با تقوی هستند و همیشه با خدا و از اعمال قبیح دوری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیاسی در خطبه دوم به حادثه معدن طبس اشاره و اظهار کرد: در حادثه انفجار درعدن طبس باعث شد حدود ۵۰ نفر از کارگران زحمت کش جان خود را ازدست دهند و تعدادی هم مجروح شدند که باید مسئولین برای هر کاری اول ایمنی کار را فراهم کنند بعد اقدام به به کارگیری افراد کنند و اگر در این حادثه تعللی صورت گرفته باید قوه قضائیه با خاطیان به جد برخورد نماید.

وی به دیدار پیشکسوتان جهاد و شهادت با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبر بر تبیین چرایی تحمیل جنگ بر نظام اسلامی ایران را خواستار شدند و باید برای نسل جوان تبیین شود که جنگ را برما تحمیل کردند.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: جنگ را برای از بین بردن انقلاب اسلامی که با شعار نه شرقی و نه غربی و با ایمان و اراده ملت به وجود آمده بود بر این نظام تحمیل کردند اما در این مسیر شکست خوردند و امروز می‌بینیم که این انقلاب به جهان صادر شده است.

حجت الاسلام شیاسی درادامه افزود: دفاع مقدس برکاتی برای نظام اسلامی داشت و امروز به نقطه ای رسیده ایم که دشمن جرات تعرض به نظام اسلامی ایران را ندارد و اگر دشمن خطایی از او سر زد جواب دندان شکنی در یافت خواهد کرد.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه نتوانست به اهداف خود برسد و امروز به مردم لبنان تعرض کرده است که این کار باعث تقویت جبهه مقاومت و همچنین رزمندگا ن حزب الله که گوش به فرمان سید مقاومت، سیدحسن نصرالله هستند شده است وهیچگاه با شهادت فرماندهان و مردم لبنان مبارزه با این رژیم تعطیل نخواهد شد.

امام جمعه ورزنه در ادامه بیان داشت: آمریکای جنایتکار واستکبار جهانی از زژیم صهیونستی اسراییل دفاع می کند ولی جبهه مقاومت دربرابر ۷۰ سال جنایت این رژیم ایستاده است واگر روزی با سنگ درمقابل آنها ایستاده بود امروز مردم غزه و حزب الله لبنان مجهز به سلاح های پیشرفته وخود ساخته هستند که با رژیم کودکش در حال نبرد هستند.

حجت الاسلام شیاسی گفت: وظیفه ما حمایت ازمظلوم است و مطمئن باشید که این حمایت ها تاثیر گذار است وهمیشه خود را حامی مظلوم و دشمن ستمگر بدانیم.