وزیر بهداشت لبنان ضمن تأکید بر ضرورت فشار جامعه جهانی بر رژیم صهیونیستی برای توقف حملات کورکورانه به غیرنظامیان لبنانی، اعلام کرد که از نیمه شب گذشته ۲۵ نفر در این حملات به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزیر بهداشت لبنان از شهادت بیش از ۲۵ نفر و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان این کشور در حملات هوایی رژیم صهیونیستی از نیمه شب گذشته خبر داد.

«فراس الابیض» وزیر بهداشت لبنان علاوه بر اعلام این آمار در مصاحبه با شبکه CNN گفت: همه خواهان یک راه حل دیپلماتیک برای حل بحران هستند به جز یک طرف که می خواهد به حملات کورکورانه خود به غیرنظامیان ادامه دهد.

وی با بیان اینکه سند ارائه شده از سوی آمریکا، گروه ۷، عربستان سعودی، قطر و امارات برای توقف تنش‌ها شروع خوبی است، افزود: غیرنظامیان، زنان و کودکان لبنانی به صورت یکسان هدف حملات رژیم اشغالگر اسرائیل قرار می گیرند.

فراس الابیض تصریح کرد: ما نگران جامعه خود هستیم و نمی خواهیم شاهد کشتار غزه در لبنان باشیم.

وزیر بهداشت لبنان همچنین گفت: جامعه بین المللی باید اسرائیل را تحت فشار قرار دهد تا حملات کورکورانه خود به غیرنظامیان را متوقف کند.

گفتنی است که وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار کلی شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف این کشور را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، در نتیجه حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان، تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر به شهادت و بیش از ۲۶۰۰ نفر زخمی شده‌اند.