بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: تفکر نفوذ را باید با گفتمان بسیج که گفتمان تقوا و جهاد است دفع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: دنیای غرب حیات و بقای خودش را، چه حیات سیاسی و چه حیات اقتصادی و اجتماعی خود را با دستکاری و خراب کردن جهت یاب و قطب نمای انسانها متمرکز کرده است. جهت یاب همه بشر تقواست. تقواست که می گوید کدام کار برای خداست و کدام کار برای شیطان است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: غرب با امپراطوری رسانه ای که در اختیار دارد ذهن کودکان و نوجوانان را با فضای فیلم و بازی و شبکه های اجتماعی سرگرم می کند و روایت اول و محوریت رسانه را در ذهن آنها ثبت می کند و برداشت جوان دنیای هوش مصنوعی از حمله اسرائیل میشود اختلاف ساده که با گفتگو هم حل میشود و چون ما اهل گفتگو نیستیم تا به حال حل نشده است.

وی اضافه کرد: همانطور که نظام استکباری جهت یابی مردم دنیا را از خدا به خلق خدا تغییر داده همانطور که در این منازعات منطقه سازمان ملل از ایران می خواهد که ایران از نیروهای نیابتی خود دست بردارد و جنگ افروزی نکند.

پهلوزاده افزود: اگر جوانان معیار و شاخص آنها بی بی سی و صدای آمریکا باشد خوب قطعاً همین حرف را می زند که بله چرا ما باید این همه خرج کشورهای دیگر کنیم. اما جوان مومن انقلابی وقتی با امام جماعت انقلابی مسجد و با معلم انقلابی و استاد دانشگاه انقلابی رفت و آمد داشته باشد، دارای تقوای الهی می شود و جهت یابی او منحرف نمی شود و نفوذ در درون او ممکن نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس هشدار دادند که نباید همان پرچم دشمن بوسیله نفوذ و بوسیله انسانهای فریب خورده در دستگاه های مختلف برافراشته شود.

امام جمعه اهرم ادامه داد: مقام معظم رهبری هشدار نفوذ به چند وزارتخانه را دادند که همه مرتبط با تربیت نسل جوان این مملکت است. یکی آموزش و پرورش، یکی وزارت علوم و وزارت بهداشت و صدا و سیما.

دشمن دنبال نفوذ در مراکز تربیتی است

وی افزود: در ناتوی فرهنگی و تحریم اقتصادی و موارد دیگر نتوانست به اهدافش به طور کامل دست پیدا کند؛ امروز دشمن می خواهد با نفوذ در تفکری که رای آورده و دولت تشکیل داده، کسانی که تفکر آنها تفکر رابطه و تعامل و در نهایت استحاله انقلاب اسلامی است مثل موریانه به مراکز تربیت جوانان این مملکت نفوذ کنند و از درون این نظام ایستاده در مقابل غرب را از بین ببرند.

پهلوزاده اضافه کرد: دفاع مقدس دشمن را از مرزها دور کرد. تفکر دفاع مقدس تفکر تقوا و جهاد است. به همین خاطر همیشه در صراط مستقیم قرار دارد. تفکر نفوذ را باید با گفتمان بسیج که گفتمان تقوا و جهاد است دفع کرد.

وی ادامه داد: این نفوذی ها می خواهند جوانان این مملکت را جوانانی بی تقوا و بدون روحیه جهاد و ایثار رشد پیدا کنند و در نهایت بشوند سرباز و پیاده نظام دشمن. هر کجا دیدید تفکری و جریانی در مقابل بسیج قرار دارد بدانید این جریان متاثر از نفوذ است. و اگر نفوذی نیست فریب خورده است.

پهلو زاده افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای نورانی کردن فضای کشور با یاد شهیدان والا مقام و ترویج تقوا و جهاد. همه مسئولان شهرستان موظفند بویژه اداره هایی که با جوانان سروکار دارند حتماً برای رفع و دفع نفوذ برنامه داشته باشند و تفکر بسیج را سرلوحه کار خود قرار بدهند و پیگیر این امر نیز خواهیم بود.

امام جمعه اهرم یاد آورشد: اتفاقات غزه و لبنان؛ آمریکا بخاطر اختلاف طبقاتی برآمده از نظام لیبرال دموکراسی دیگر ایالات متحده نیست بلکه یک کشور دارای شکاف های عمیق اجتماعی و سیاسی و با هر انتخاباتی این شکافها بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: سازمان ملل هم وقتی قادر به حل منازعات جهانی نباشد و حرف این سازمان برای هیچ طرفی قابل قبول نباشد و کارکرد شورای امنیت سازمان ملل بخاطر دودستگی چین و روسیه یک طرف و آمریکا و دار ودسته او هم یک طرف این سازمان را یک سازمان بی خاصیت کرده و درحال فروپاشی است.