در پی حملات ددمنشانه امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت وهراس از پاسخ نظامی حزب الله،ارتش اسرائیل دستور بازگشایی پناهگاه‌ها را برای ساکنان از ایلات در جنوب گرفته تا نهاریا درشمال صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولین امنیتی منطقه شمال فلسطین اشغالی، دستورات جدید امنیتی را برای ساکنان تعدادی از شهرک‌های صهیونیست نشین صادر کردند.

شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد که براساس دستور العمل صادر شده از سوی نهادهای امنیتی اسرائیلی، همه پناهگاه‌های این رژیم از ایلات در جنوبی‌ترین نقطه اراضی اشغالی تا نهاریا در شمالی‌ترین منطقه برای ساکنان صهیونیست بازگشایی شده است.

بر پایه این گزارش، وبگاه عبری حدشوت بزمان گزارش داد که همه پناهگاه‌های این رژیم در سرتاسر اراضی اشغالی برای ساکنان صهیونیست باز شده است.

پیش از این نیز، رادیو ارتش اشغالگران در دستور العملی از ساکنان صهیونیست در شهرهای اشغالی صفد، میرون، مناطق جولان اشغالی و الجلیل أعلی خواسته بود در نزدیک پناهگاه‌ها باقی بمانند.

رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله هوایی به مناطق مسکونی در منطقه «حارة حریک» در قلب ضاحیه بیروت ویرانی گسترده‌ای در منطقه با تراکم بالای شهروندان بی‌گناه غیرنظامی به بار آورد و در ادامه کارنامه سیاه ضد انسانی خود مرتکب جنایت تازه‌ای شد.