معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد خودرو اسپورتیج با تیر چراغ برق خبر داد و گفت: روغن خودرو باعث لغزندگی راه و ترافیک شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید اکبری گفت: در ساعت ۲۰:۵۵ شب گذشته یک دستگاه سواری اسپورتیج که در محدوده بلوار رشیدالدین به غرب قبل از یمن در حال تردد بوده به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با تیر چراغ برق برخورد می‌کند و باعث افتادن آن در سطح سواره رو می شود.

وی افزود: این تصادف شدید باعث ریخته شدن روغن بر سطح سواره و لغزندگی معبر شد که همین امر باعث شد که در این محدوده شاهد بار ترافیکی باشیم.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله پس از این حادثه تیم های کارشناسی منطقه یک پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شده و نسبت به روان سازی ترافیک و کنار کشیدن سواری توسط جرثقیل راهور اقدام کردند.

سرهنگ اکبری افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ اکبری درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده اسپورتیج باعث این حادثه بوده است.

وی از رانندگان خودروها خواست در حین ترددها مخصوصاً مواقع شب و تاریکی هوا دقت بیشتری در رانندگی های خود داشته و تمام تمرکز خود را به رانندگی اختصاص دهند و از حرکاتی مانند خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه و.. که حواس آنان را از رانندگی پرت می کند خودداری کنند.