بندرعباس- سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۳۱۷ جلد کتاب به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به کتابخانه‌های مساجد استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسلام خواجه‌ای با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد کتاب در ۷۳ عنوان با موضوعات مذهبی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، کودک و نوجوان، خانه و خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تهیه و به استان هرمزگان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این کتاب‌ها پس از بررسی کارشناس امور کتابخانه‌های ستاد استان به منظور تقویت و تجهیز کتابخانه‌های فعال مساجد استان، بین کتابخانه‌ها توزیع خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۰ کتابخانه مخرن‌دار و ۱۲۰ کتابخانه‌باز با مجوز ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح مساجد استان وجود دارد که اجرای طرح شنبه‌های با کتاب از شاخص‌ترین برنامه‌های این کتابخانه‌ها است.

گفتنی است یک هزار و ۶۳ باب کانون فرهنگی هنری با بیش از ۱۴۰ هزار عضو در سطح مساجد شهری و روستایی استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.