بوشهر- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: جرایم در نیروهای مسلح بسیار پایین و کم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: جرایم در نیروهای مسلح بسیار پایین و کم است و در استان بوشهر به نسبت جمعیت نظامی که وجود دارد آمار بسیار پایین است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: رژیم صهیونیستی در ۱۵ مهر ماه سال قبل در جریان طوفان الاقصی به فرمایش مقام معظم رهبری یک شکست غیرقابل جبرانی را متحمل شد و این رژیم جنایتکار در طول یک سال گذشته ۴۱ هزار زن، مرد، فرزند، کودک و اقشار بیگناه و بی‌دفاع را به شهادت رساند، شهر روستاها را تخریب کرد و سرزمین سوخته‌ای در نوار غزه ایجاد کرد و هیچ موفقیت نظامی نتوانست به دست بیاورد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: امروز در ادامه همان شکست‌ها به جنوب لبنان حمله کرده است که ما به شدت این حمله را محکوم می‌کنیم و انتظار می‌رود مجامع بین‌المللی به وظیفه خودشان عمل کنند.

وی تاکید کرد: در این راستا شورای امنیت در محکومیت این جنایات باید تشکیل جلسه فوری بدهد، امروز رژیم صهیونیستی یک حیوان درنده‌ای شده است همان گونه که بود خودش را نشان می‌دهد و بر هر چیزی متوسل می‌شود شاید بتواند آبرو برباد رفته خودش را به دست بیاورد. بنابراین جنایات این رژیم جنایتکار و غاصب به شدت محکوم می‌شود و قطعاً پیروز این میدان محور مقاومت است.

پورخاقان در ادامه با اشاره به جایگاه مهم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف مبارزاتی و ولایت‌مداری اظهار کرد: استان بوشهر که خودش قهرمان‌پرور و شهیدپرور است و از روزگار دور جز خط مقدم مبارزین با استعمار و استکبار بوده است.

وی با گرامیداشت یاد شهید رئیس علی دلواری گفت: نیروهای مسلح استان بوشهر با تاسی از همین روحیه به حمدالله در عرصه‌ها و قسمت‌ها از جمله هوایی، دریایی، زمینی، پدافند و دیگر بخش‌ها با آمادگی کامل در محل کار و رزم خودشان کار می‌کنند و موفقیت‌های خوبی در استان بوشهر داشته‌ایم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امنیت حاکم در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بوشهر به سبب داشتن بسیاری از منابع و صنایع یکی از استان‌های مهم و استراتژیک است و بحمدالله هوشیاری نیروهای مسلح توانسته است امنیت در سطح استان را به کمال برساند.