قم- صبر مردم ولایتمدار و مومن قم از جنایات جانکاه رژیم صهیونیستی و موالی‌اش در حمله شب گذشته به لبنان و جنایات اخیرش به سر آمده و با تجمع در حرم بانوی کرامت این رژیم را محکوم کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - دانیال قنبری: مردم ولایتمدار قم باری دیگر صبر ایوب‌شان از تجاوز و تعدی رژیم نامشروع و جلاد صهیونیستی به سر آمده و در محکومیت جنایات جانکاه این رژیم وموالی بدکاره‌اش در بارگاه بانوی کرامت انزجار خود را اعلام کردند.

این مردم شریف با سردادن شعارهایی خواستار شدند تا کشورهای مسلمان و غیرمسلمان در مقابل این قتل عام‌ها و قصاوت‌ها سکوت خود را بشکنند و از غاصبان امت اسلامی اعلام برائت کنند.

مردم شریف قم با ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسأله جنایات رخ داده شب اخیر در لبنان را جانکاه اعلام و این واقعه را عاشورایی دیگر نامیدند که چنین مظلومانه بمباران شدند.

حضور ملت‌هایی از دیگر ادیان الهی توحیدی راهپیمایی امروز را متفاوت کرده و همه با یک‌دلی و اتحاد ندای دادخواهی را فریاد زدند.

در گوشه این اجتماع مردم با در دست داشتن عکس‌هایی از شهدای جبهه مقاومت و شهید سلیمانی یاد کردند و برخی با پلاکاردهایی که در دست داشتند اعلام کردند که نظم نوین جهانی با مجاهدت‌ها و مقاومت نسلی آرمانی محقق می‌شود و برخی دیگر نیز در تقابل بین اسرائیل و شیطان، کنار شیطان خواهند ماند.

مردم شریف و ولایتمدار قم شب گذشته نیز با اجتماع در حرم بانوی کرامت برای سلامتی دبیر کل حزب الله لبنان دست به دعا گشوده بودند و به حضرت زهرا سلام الله علیها استغاثه کردند.

مردم شهر مقدس قم امشب نیز در نمایشگاه یاد یاران گردهم خواهند آمد و مراسم استغاثه برای پیروزی حزب الله با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مومنی برگزار خواهند کرد.

حسین امیری از زائران حرم بانوی کرامت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز همه از جنایات شب اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان متاثر هستیم و امروز همه آمده‌ایم تا آزادی خواهی و انتقام را بر سر رژیم دیو سیرت صهیونیستی و ایادی استکبار فریاد بزنیم.

حجت الاسلام محمد مهدی ایمانی فر از طلاب حوزه علمیه قم نیز در گفت و گویی گفت: رژیم صهیونیستی امروز به بن بست خورده و به زودی با یاری خداوند سقوط خواهد کرد.

محمد حسین رمضان پور از دانشجویان دانشگاه ملی مهارت استان قم نیز ابراز کرد: شب گذشته تا پاسی از شب بیدار ماندم و جویای اخبار لبنان بودم از صحت شهادت سیدحسن نصرالله اضطراب داشتم و من و خانواده‌ام همچون خانواده‌های لبنانی خواب بر چشمانمان نیامد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شب گذشته با تجاوز خود به خاک لبنان جنگی تمام عیار را با این کشور آغاز و علاوه بر مراکز و مجتمع‌های مسکونی منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، شهرها و روستاهای جنوب لبنان و به طور خاص منطقه مسکونی «قضاء صور» در استان جنوب را نیز هدف بمباران‌های کم سابقه‌ای قرار داد.