بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهردر آئین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه‌های اجرایی ساماندهی سواحل با اهداء لوح سپاس از مدیر کل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگارمهر، اکبر پورات ظهر شنبه در آئین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه‌های اجرایی ساماندهی سواحل که در سالن اجتماعات استانداری بوشهر برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بخشی از این لوح سپاس آورده است: نقش مؤثر و حمایت‌های بی دریغ مسئولان و مدیران متعهد در برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سواحل، بسیار ارزشمند و ستودنی، و فرصتی گرانبها برای ترویج ارزش‌های فرهنگی و مذهبی است.

پورات در بخش دیگری از این لوح حمایت‌های انجام گرفته را نشانه‌ی بارز ایمان به رسالت فرهنگی و مسئولیت اجتماعی برشمرده و آورده است: اقدامات ارزنده‌ای که در این مسیر از سوی شما انجام شد، یادگاری مانگار از تعهد و دلسوزی شما برای تعالی فرهنگی جامعه خواهد بود.

در خاتمه این لوح تقدیر آمده است: این لوح، به پاس همت والا و همراهی دلسوزانه‌ی شما که با برنامه‌ریزی، پشتیبانی و حمایت از این فعالیت‌های فرهنگی و معنوی، زمینه‌ساز تقویت باورهای دینی و ارتقای روحیه اخلاقی و اجتماعی در میان مردم شدید، به حضورتان تقدیم می‌شود.