سنندج_مدیرکل امور واحدها در جهاد کشاورزی کشور گفت: کردستان ظرفیت های غنی و مغفول مانده زیادی دارد و جهاددانشگاهی برای شناسایی آنها تلاش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد رازانی ظهر شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های غنی و مغفول مانده بسیاری است که با شناسایی و معرفی آنها می‌توان زمینه توسعه استان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند براساس ظرفیت‌های خود در راستای شناسایی و توجه به ظرفیت‌های استان فعالیت کند، افزود: این مهم مستلزم توجه و تلاش نیروهای جهاد دانشگاهی استان است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی یک واحد علمی و انقلابی است که همه کارکنان آن باید برای موفقیت سازمان و تحقق اهداف همت گمارند.

مدیرکل امور واحدها در جهاددانشگاهی کشور تصریح کرد: وجود مرز مشترک بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق می‌تواند در افزایش مراودات علمی اثرگذار باشد و باید برای انجام فعالیت‌های مشترک برنامه‌ریزی شود.

رازانی تصریح کرد: جهاددانشگاهی در حوزه خدمات درمانی و آموزشی در کردستان عراق می‌تواند اقدام مهم و موثری در راستای موفقیت جهاد و ایجاد درآمد پایدار واحد انجام دهد اما انجام فعالیت‌های درست و بزرگ در این مجموعه نیازمند ریسک پذیری بالا است.

لزوم همکاری بین واحدها و داشتن تعامل، همدلی و همکاری کارکنان جهاد دانشگاهی از دیگر مواردی بود که توسط مدیرکل امور واحدها در جهاد دانشگاهی کشور مطرح شد.