بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس، قشم،خمیر،حاجی آباد و ابوموسی در مجلس گفت: صهیونیست‌ها با توسل به تشدید جنایات خود نخواهند توانست به اهداف شوم و نامشروع خود دست یابند.

محمد آشوری تازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به لبنان، اظهار کرد: حمله وحشیانه رژیم یاغی و سرکش صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت نقض فاحش قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل و نیز حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی لبنان است.

وی اقدامات رژیم صهیونیستی را جنایت جنگی آشکار دانست و گفت: این جنایات برای همه واضح و مشخص است و هیچکس نمی‌تواند ماهیت ترویستی رژیم صهیونیستی را کتمان کند.

محمد آشوری بیان کرد: حملات جنون آمیز صهیونیست‌های کودک کش به بیروت نشانگر عمق کینه باند جنایتکار صهیونیست از مقاومت لبنان و استیصال و درماندگی آن‌ها از مقابله در میدان نبرد با نیروهای شجاع مقاومت اسلامی لبنان است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حزب الله و مردم لبنان از این مرحله از مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی و دفاع شرافتمندانه از مردم مظلوم فلسطین نیز سرافراز بیرون خواهند آمد.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که با توسل به تشدید جنایات خود نخواهند توانست به اهداف شوم و نامشروعی که در منطقه و به ویژه در سرزمین‌های اشغالی دنبال می‌کنند، خود دست یابند.

آشوری خاطرنشان کرد: ایران قاطعانه و محکم در کنار دولت و مردم لبنان و همچنین محور مقاومت ایستاده و قطعاً سیلی محکمی به رژیم یاغی و سرکش صهیونیستی خواهد زد.