همدان ـ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در باب محکومیت جنایات رژیم موقت صهیونیستی در بیروت بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن اینبیانیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

والعادیات ضبحا

حمد و سپاس خدایی را که دشمن ما را سفاک و سفیه قرار داد و نعمت جهاد را بر مومنین ارزانی داشت. خدای تعالی برابر جبهه حق مسیر شهادت و پیروزی را نهاد و برای دشمنان مسیر هلاکت و شقاوت را معین فرمود.

حمله ددمنشانه رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی به ضاحیه و قصد ترور سید مقاومت در کنار شهادت صدها تن از مردم بی گناه برای چندمین بارثابت کرد، راهی جز کلام امام خمینی (ره) نیست، اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

دشمن بدکار و بی عاقبت که در میدان رزم توان هماوردی با مجاهدان خدا را ندارد و در نظام محاسباتی اش قادر به فهم تربیت ولایی سربازان حق نیست، در آستانه ی سقوط به فراموشگاه تاریخ ننگینش، به هر جنایتی دست میزند وگمان میبرد که با ترور می تواند جبهه حق را متوقف کند، در حالی که هر روز به وعده امام امت مقاومت، حضرت امام خامنه ای (مد ظله) نزدیک تر می شود که فرمودند، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

حال که وعده ی پیروزی در سایه نصرت الهی و مقاومت مومنان نزدیک است، ایستاده ایم، با مشتانی گره کرده و با شمشیر از نیام برکشیده و لبیک گویان به دعوت امام مقاومت حضرت امام خامنه ای (مد ظله)، تا پایان رفع فتنه.

دانشجویان همیشه در صحنه استان همدان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، خود را همواره کنار برادران خود در محور مقاومت میدانند و لحظه ای از یاری آنها دست برنمیدارند.

الا ان نصرالله لقریب