حوزه هنری انقلاب اسلامی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد برای روایت جهاد آخرالزمانیِ سربازان جبهه‌ی حق، آماده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ حوزه هنری انقلاب اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«نهضت زنده است، چون هنوز شهید می‌دهد...

جبهه مقاومت امروز عزادار است؛ عزادار شهادت مردی که قله‌های رفیع جهاد را یکی پس از دیگری فتح کرد، رهبری که در زمانه‌ی سکون و سازش، فخر جهان اسلام شد، شیرمردی که تمام زندگی خود را وقف مبارزه با شر مطلق کرد و در همین مسیر به افتخار شهادت نائل شد.

شهادت مظلومانه‌ی سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، مسیر تازه‌ای پیش روی جبهه‌ی مقاومت گشوده است. جهان امروز هیچ شباهتی به جهان دیروز ندارد. حالا مرز میان ما و خصم صهیونیست را خون پاکِ نصرالله عزیز ترسیم کرده است و این مرز، جز به جهادی تاریخ‌ساز، آرام نخواهدگرفت. دشمنان این جبهه بدانند حزب‌الله زنده است و اگر سربازی از جبهه مقاومت، در این نبرد سرنوشت‌ساز به فیض شهادت نائل شود؛ مسیر و منش مقاومت قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت.

اهالی هنر انقلاب اسلامی در این داغ سترگ، هم‌درد ملت شریف لبنان هستند و برای نقش‌آفرینی در فصل جدید جهاد با رژیم سفاک صهیونیست، اعلام آمادگی می‌کنند. ما برای روایت جهاد آخرالزمانیِ سربازان جبهه‌ی حق، تشنه و آماده‌ایم...

الا ان نصرالله قریب»