اصفهان-عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:استکبارجهانی سیدحسن نصرالله رابه شهادت رساند ونتانیانو نیز سران غزه مانندهنیه شهید واین فرافکنی و کشتار درجنوب لبنان پایان خط اسرائیل است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به همه آزادگان جهان و به ویژه ملت لبنان اظهار کرد: در طول ۷۵ سال جنایات صهیونیست بین‌المللی با پشتیبانی آمریکا و اروپا شاهد ترور و شهادت شخصیت‌های بزرگ در سطح جهان از جمله لبنان هستیم.

وی افزود: سید عباس موسوی اولین دبیرکل حزب‌الله در لبنان بود و زمانی که او را به شهادت رساندند همه می‌گفتند که حزب‌الله از بین می‌رود و دیگر اثری از آن نخواهد بود، این در حالی است که در جلسه‌ای در حضور سید عباس موسوی از او پرسیدم چه کسی در صورت نبودش جانشینش خواهد بود که به جوانی اشاره کرد که همان سید حسن نصرالله بود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امروز شاهد زحمات، تدابیر و تدبر و قدرت مدیریتی سید حسن نصرالله به عنوان لشکر مهم جهان اسلام مطرح شده بود و یک تنه در برابر آمریکا و استکبار ایستاد، گفت: امروز که سید حسن نصرالله به شهادت رسیده است، اینگونه نیست که جریان حزب‌الله متوقف شده باشد، تربیت انسان‌هایی که در طول این مدت در دامان خودشان داشتند جانشینی برای او تعیین خواهد شد و عملیات تانابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی احمد یاسین، سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند و نتانیانو نیز سران و رجال غزه مانند اسماعیل هنیه را به شهادت رساند اما باید توجه داشت که این فرافکنی و کشتار در جنوب لبنان پایان خط اسرائیل خواهد بود و مقاومت پیروز است.