اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حزب الله در جان مردم لبنان رسوخ و همه خود را فدایی اندیشه حزب الله می دانند، اندیشه ای که مردم را به ایستادگی در مقابل ظلم، زور و ستم دعوت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله را به محضر امام زمان (عج)، نائب برحقشان ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری، همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم، امیدوارم که خداوند متعال مزد جهاد وی در سالیانی که در حزب الله مشغول به فعالیت بود را شفاعت شیعیان قرار دهد و بتواند در بهترین درجات بهشت هم قرار گیرد.

وی درخصوص اینکه آیا فقدان شهید نصرالله تاثیری در روند فعالیت حزب الله دارد یا خیر، متذکر شد: حزب الله یک اندیشه و فکر است نه یک شرکت، دستگاه و یا مجموعه ای که متکی به مدیرعاملش باشد، حزب الله در جان مردم شیعه لبنان قرار گرفته و همه خود را فدایی اندیشه حزب الله می دانند. اندیشه ای که مردم را به ایستادگی در مقابل ظلم، زور و ستم ستمگران که سرسلسله آن آمریکا و اسرائیل است دعوت می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: باید به این نکته باید توجه داشت و گفت اندیشه حزب الله هیچ گاه ترور نمی شود و یک امر محال است لذا باید مرتب یادآوری شود و این به خاطر ریشه عمیقی است که در دل و جان مردم تنیده است.

حجت الاسلام اخوان صباغ بیان کرد: بنده فکر می کنم خون سیدحسن نصرالله و فرماندهانی که با وی به شهادت رسیدند، ان شاءالله نویدبخش آزادی قدس خواهد بود، همچنین به زودی زود آرزو و دعای شهید سیدحسن نصرالله مستجاب می شود و مسلمین جهان در قدس شریف به امامت ولی امر مسلمین نماز اقامه می کنند.