رئیس سازمان سینمایی، نهادها و سازمان‌های فرهنگی و هنری در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام‌های تسلیتی منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان سینمایی، نهادها و سازمان‌های فرهنگی و هنری در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به صورت جداگانه پیام‌های تسلیتی ارسال کردند.

در پیام محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان آمده است:

«حاج  سید حسن نصر الله مجاهدی مومن و شجاع و مرد آزمون‌های سخت بود. رزمنده دلیر و خستگی ناپذیری که برای اعتلای عزت و غرور جهان اسلام و جبهه مقاومت همانند سدی آهنین در برابر رژیم متجاوز و اهریمنی صهیونیسم، طی چند دهه، سرافرازانه ایستاد و در همه این سال ها، خار چشم دشمنان امت اسلامی بود. او نمونه واقعی مجاهدی است که با تمام وجود و خلوص، پا در راه حقیقت و عدالت گذاشته و در این مسیر، از همه دلبستگی‌های مادی و دنیوی گذشته است. نام او به عنوان مبارزی شجاع و الگوبخش، همواره بر تارک تاریخ جهان اسلام خواهد درخشید. چهره پرفروغ و پرافتخاری که مشی مبارزه دائم با رژیم خونریز و کودک‌کش اسرائیل را زیسته بود.

شهادت سرافرازانه این سمبل مقاومت و شجاعت را به حضرت ولیعصر (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و مردم حق طلب لبنان، فلسطین و ایران بویژه، به سینماگران و هنرمندان کشور، جامعه هنری و سینمایی حوزه مقاومت و جهان اسلام و همه آزادیخواهان در جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. بی‌گمان، ترور ناجوانمردانه و بزدلانه این قهرمان همیشه زنده اسلام، بی‌پاسخ نخواهد ماند و ثمره خون پاک این مجاهد فی‌سبیل‌الله به تقویت درخت تنومند مقاومت و زوال زودرس رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

اینک هنرمندان و سینماگران متعهد، حق‌جو و آزاده می‌توانند با تبیین، روایت و تصویر واقعیات تاریخ خون‌بار رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات جنون‌آمیز این رژیم به جهانیان، سهمی در این روشنگری داشته باشند.»

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی طی پیامی نوشت:

«مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه، فلسطین و لبنان، شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت می‌گوید.»

در پیام تسلیت بنیاد سینمایی فارابی آمده است:

«بنیاد سینمایی فارابی ضمن اعلام انزجار از اقدامات خصمانه و تروریستی رژیم صهیونیستی شهادت مجاهد نستوه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محضر رهبر معظم انقلاب، جبهه مقاومت و عموم مسلمانان جهان تسلیت می‌گوید.»

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی نیز طی پیام تسلیتی اعلام کرد:

«موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله، رهبر شجاع و مجاهد مقاومت را که در پی حمله وحشیانه رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت اتفاق افتاد را به ملت مقاوم لبنان و تمام مسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.»

در پیام تسلیت سازمان هنری رسانه‌ای اوج چنین آمده است:

«در مکتب سیدالشهدا ما عاشق شهادت می شویم و در این راستا چیزی جز زیبایی نمی بینیم. سیدالمقاومت شهید سید حسن نصرالله.»

در پیام صندوق اعتباری هنر آمده است:

«صندوق اعتباری هنر ضمن انزجار و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده شهدای سرافراز این حملات و عموم مسلمانان جهان تسلیت می گوید.»

برچسب‌ها