عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حزب الله ماندنی است و با شهادت فرمانده عزیزش از بین نخواهد رفت.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: این شهید عزیز، همه هستی خود را در راه خداوند گذاشته بود و همه زندگی خود را بر مبنای جهاد و مقاومت در مقابل مستکبران عالم تنظیم کرده بود.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله یک تشکیلات بسیار منسجم، منظم، محکم، با صلابت و با انگیزه الهی تحت عنوان حزب‌الله لبنان را از سال ۶۱ ایجاد کرده بود که از عمر این تشکیلات ۴۲ سال می‌گذرد و حزب‌الله تاکنون موفقیت‌های بسیار بزرگی به ارمغان آورده است و این نشان‌دهنده انسجام و با صلابت بودن این تشکیلات و ساختار محکم آن است‌.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حزب الله ماندنی است و با شهادت فرمانده عزیزش از بین نخواهد رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بداند که نه تنها حزب‌الله لبنان از بین نمی‌رود، بلکه این تشکیلات بسیار محکم باقی خواهد ماند و راه شهدای جبهه مقاومت به خصوص سید حسن نصرالله ادامه خواهد یافت.

کوثری گفت: رزمندگان جهان اسلام و جبهه مقاومت قطعاً انتقام خون شهید سید حسن نصرالله را از صهیونیست‌ها به خصوص جرثومه فساد یعنی نتانیاهو خواهند گرفت.