رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: امروز میلیون‌ها سرباز مقاومت داریم که مسائل خودشان را پای میز مذاکره جستجو نمی‌کنند و بر این باورند که باید در مقابل ظلم و استکبار با تمام توان ایستاد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: برخی بر این باور هستند که با حذف فیزیکی افراد مهمی چون سید حسن نصرالله می‌توانند این جریان فکری را متوقف کنند، حال آنکه گفتمان مقاومت، لبنان و سراسر دنیا را در بر گرفته است.

وی تاکید کرد: امروز رهبر مقاومت تنها سید حسن نصرالله نیست و صهیونیست‌ها نباید احساس کنند که با شهادت سید حسن نصرالله و یکسری دیگر از رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت می‌توانند جلوی این جریان را بگیرند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان بچه ۱۰ ساله‌ای که با سنگ در مقابل آن همه تجهیزات نظامی رژیم غاصب صهیونیستی می‌ایستد و با جرات و جسارت به سمت صهیونیست‌ها سنگ پرتاب می‌کند، سربازی از سربازهای گفتمان مقاومت است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما امروز میلیون‌ها سرباز مقاومت داریم که در گوشه گوشه دنیا بر این باور هستند که مسائل خودشان را پای میز مذاکره جستجو نمی‌کنند و بر این باور هستند که باید در مقابل ظلم و استکبار با تمام توان ایستاد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس کسی باور نمی‌کرد که با دست خالی می‌شود در مقابل رژیم ظالم صدام ایستاد، اما ما ایستادیم. دوران جنگ تحمیلی ۸ سال طول کشید و هر روز ما تعدادی شهید دادیم، اما در نهایت توانستیم پیروز شویم.

پژمانفر تاکید کرد: امروز این پیام برای همه و این فرهنگ برای همه است که جریان مقاومت پیروز خواهد شد، همان طوری که در طول تاریخ همیشه جریان مقاومت پیروز بوده، حتی اگر هزینه‌های سنگینی دهد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سید حسن نصرالله هم مثل جد بزرگوارشان مظلومانه به سعادت رسید؛ اما همان طور که با شهادت امام حسین (ع)، فرهنگ شهادت از بین نرفت و در طول بیش از هزار سال بسیاری از افراد پای مکتب امام حسین (ع) ایستادند، بعد از شهادت سید حسن نصرالله هم نه تنها لبنان، ایران، غزه، یمن و سوریه، بلکه تمام دنیا در مقابل جریان کفر ایستادگی خواهند کرد.