بجنورد_ علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در پیامی شهادت سالار جبهه مقاومت و فرمانده شجاع و بزرگ حزب الله را به محضر مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علما وروحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در پیامی شهادت سالار جبهه مقاومت و فرمانده شجاع و بزرگ حزب الله را به محضر مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

فرمانده محبوب و عزیز امت های اسلامی در تمامی عمرش در مقابل جنایت های انسان های کثیف و ظالم رژیم حیوانی صهیونیستی ایستاد و از حقوق مردم مظلوم فلسطین و دیگر مستضعفان در مقابل مستکبرین حمایت نمود و مبارزه کرد.

شنیده شدن خبر شهادت سید حسن نصرالله، این سالار جبهه مقاومت موجب جریحه دارشدن قلوب تمامی مسلمانان جهان گردید و نتانیاهو و دیگر همدستان خبیثش بدانند آرمان های حزب الله خاموش نخواهد گردید و ما مسلمانان مصمم تر و با اراده پولادین در مقابل این شیاطین خواهیم ایستاد.

ما علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد جهان به محضر رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت و ملت های مسلمان خواستار گرفتن انتقام فوری خون پاک ابن فرمانده عزیز از رژیم سفاک صهیونیستی هستیم‌.

من الله توفیق

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز