سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: از آنجایی که رژیم صهیونیستی می‌داند چیزی تا نابودی‌اش باقی نمانده، دست به هر کاری می‌زند تا شکست‌های خود را کمرنگ جلوه دهد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها حمله به غزه را متوقف نکرده، بلکه می‌بینیم که دامنه جنگ را به لبنان هم گسترش داده است که این حملات نشان‌دهنده ترس و وحشتی است که در میان فرماندهان و نیروهای این رژیم منحوس ایجاد شده است.

وی بیان کرد: فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و نظر بنده آن است که گسترده‌تر کردن دامنه جنگ و حملات وحشیانه اسرائیل ناشی از ترس و وحشت صهیونیست‌ها است و از آنجایی که رژیم صهیونیستی می‌داند چیزی تا نابودی‌اش باقی نمانده است، دست به هر کاری می‌زند تا شکست‌های خود را کمرنگ جلوه دهد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل به مرحله‌ای رسیده که می‌داند نابودی‌اش قطعی است و به همین دلیل آخرین تلاش‌ها را برای حفظ خودش انجام می‌دهد، اما باید بداند که با این جنایت‌ها به نابودی همیشگی خود سرعت بیشتری می‌دهد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان بسیار وحشتناک است و باید همه کشورهای جهان در مقابل این جنایتکاران بایستند. اسرائیل نفس‌های آخر خودش را می‌کشد.

لاهوتی در ادامه، گفت: جای تاسف دارد که برخی از کشورهای اسلامی در مقابل این جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و هیچ اقدامی در مقابل جنایات اسرائیل انجام نمی‌دهند.

وی متذکر شد: با آغاز وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی شاهد بودیم که افرادی چون بایدن و مکرون حمایت عملی خود را از اسرائیل نشان دادند و سوال این است که پس چه کسی باید در کنار کشورهای مسلمان باشد؟ کشورهای مسلمان منطقه باید همین الان و کاملاً فوری جلسه‌ای تشکیل دهند و کلام واحدی در حمایت از مسلمانان منطقه، غزه و لبنان و محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در کشت و کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و لبنان و به ویژه شهید سید حسن نصرالله داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید کشورهای منطقه در حمایت از جبهه مقاومت و مقابله جدی و عملی با رژیم صهیونیستی متحد باشند. همه کشورهای اسلامی باید به رژیم صهیونیستی هشدار جدی دهند تا دست از جنایات خود در منطقه بردارد.

وی اظهار کرد: باید موضع کشورهای منطقه در مقابله با اسرائیل واحد باشد. جای تاسف دارد که غرب در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کرده است، البته از حکام کشورهای غربی نمی‌توان انتظار محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی را داشت، چرا که آنان خودشان حامی رژیم صهیونیستی هستند و به اشکال مختلف از اسرائیل حمایت می‌کنند. البته آزادی‌خواهان دنیا باید در مقابل این رژیم منحوس بمانند و باید جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی تاکید کرد: اگر کشورهای مسلمان منطقه ید واحد و متحد نشوند، این آتشی که رژیم صهیونیستی به پا کرده است، می‌تواند گسترده‌تر شود و به همه مسلمانان و کشورهای اسلامی آسیب بزند.

لاهوتی گفت: نتانیاهو به مرحله جنون و دیوانگی رسیده است و باید نهادهای بین‌المللی مانند شورای امنیت، حکم بازداشت این جنایتکار را صادر کنند.