قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: ولایت پذیری از ویژگی‌های بارز شهید سیدحسن نصرالله بود و این را بدانید که یقینا این پرچم بر زمین نخواهد ماند و این میدان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر رفیعی شامگاه شنبه در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله سومین دبیر کل حزب الله لبنان است که به شهادت میرسد و ایشان از سال ۱۹۸۲ بیش از چهل سال رهبری این گروه سیاسی و نظامی شیعه را در لبنان برای دفاع از مظلومان برعهده دارد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: بیش از سی سال سید حسن نصرالله اداره این گروه را بر عهده داشت و بیشترین رهبری را ایشان دارد و در کارنامه‌اش درخشش خروج دشمنان از لبنان، پیروزی بیروت و اقتداری که برای منطقه ایجاد شد، وجود دارد.

وی ادامه داد: شهید سیدحسن نصرالله طی ۶۴ سال تحصیل خود در این مکتب، خداوند مزد او را بعد از ۳۰ سال رهبری، شهادت قرار داد، البته این واقعه خسارت عظیمی برای ما است، ولی بدانید این خون‌های پاک زمینه‌ای برای پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام رفیعی ابراز کرد: وقتی خبر شهادت مالک اشتر را به امام علی (ع) دادند و او را مظلومانه به شهادت رساند، امیرالمومنین (ع) فرمودند آن جایگاهی که من نزد پیامبر داشتم، مالک نزد من داشت.

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به تعابیر امیرالمومنین (ع) راجع به مالک اشتر که به سیدحسن نصرالله نزیک است، گفت: امام علی (ع) فرمودند که مالک یک کوه بی نظیر بود و این یعنی با بصیرت بود و به قله‌های بلند فکر می‌کرد و همچنین بسیار سرسخت و محکم بود.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: سخنرانی‌های شهید سیدحسن نصرالله بسیار شجاعانه و بشارت دهنده و ولایت پذیری، بصیرت و شجاعت او زبان زد بود ضمن اینکه این شخصیت جایگاه مالک اشتر را دارد، چراکه بسیار سخت و نفوذ ناپذیر و مستحکم بود.

وی اضافه کرد: این را بدانید که به زودی خبر سقوط نتانیاهو و نابودی او را خواهید شنید، چراکه خداوند به ما وعده داده است.

حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: ولایت پذیری و مطیع بودن از ویژگی‌های بارز شهید سیدحسن نصرالله بود، چراکه ایشان هیچگاه از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری تمرد نکرد و این را بدانید که یقیناً این پرچم بر زمین نخواهد ماند و این میدان ادامه خواهد یافت.