شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه جریان مقاومت با حذف افراد شاخص تعطیل نمی‌شود، گفت: راه شهدای راه مقاومت با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام عباس امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ابراز تسلیت برای شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله با بیان اینکه اینکه دشمن بر تصور این باور که می تواند راه جبهه مقاومت را قطع کند، ابراز داشت: ترور و رفتار ناجوانمردانه باعث کوتاه آمدن از خواسته خود یعنی حذف رژیم صهیونسیتی نمی شود.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی بار دیگر با این اقدام تروریستی خوی وحشی‌گری، بی قانونی و تجاوز گری خود را در دنیا نشان داده است.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه این سید مجاهد از ایام جوانی در جنگ با رژیم صهیونسیتی بوده است، ابراز داشت: سید حسن نصرالله تا آخرین لحظه عمر خود نیز به مقابله با این رژیم اشغالگر پرداخت.

امینی با بیان اینکه یقین بدانید با حذف افراد جریان مقاومت تعطیل نمی‌شود، تصریح کرد: دشمن بر این تصور است که با حذف ایشان انقلاب طوری می‌شود، اما چنین نشد.

وی افزود: به هر حال دشمن می‌خواهد از هر بهانه‌ای به اسلام، انقلاب و جریان مقاومت ضربه‌ای وارد کند اما در این راه موفق نخواهد شد و راه مقاومت این بار با قدرت و قوت بیشتر و محکم‌تری ادامه خواهد داشت.