مشهد- نماینده مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید کشورهای اسلامی با خلق وحدتی مثال زدنی، شریان‌های حیاتی این رژیم جعلی را قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان عظیمی‌راد در پی شهادت سید حسن نصرالله پیامی صادر کرد.

متن پیام نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا»

عالم مجاهد، بصیر، شجاع و مقاوم سید حسن نصرالله، که تمام عمر با برکت خود را در راه اسلام و مبارزه با ظالم گذاشت، به دست مزدوران سفاک صهیونیست به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را به سوگ نشاند.

رژیم تروریست، غاصب و مضمحل شده صهیونیستی با به شهادت رساندن فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، و به ویژه مجاهد نستوه سید مقاومت، سید حسن نصرالله، از تمام خطوط قرمز جبهه مقاومت عبور نموده و روز به روز به نابودی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

جبهه مقاومت تاکنون از این دست حوادث کم ندیده و هر بار با انگیزه‌تر و پر قدرت‌تر به دفاع از آرمان فلسطین و دفاع از مظلوم پرداخته است. شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه و دیگر شهیدان محور مقاومت، نمی‌تواند مسلمانان را به عقب نشینی وا دارد و شهادت سید حسن نصرالله، انرژی‌ای مضاعف برای نبرد با صهیونیست را برای دفاع از قدس شریف بر پیکره مقاومت تزریق خواهد کرد.

امروز کشورهای اسلامی و عربی نه تنها باید از شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار که اتاق فکر این رژیم جعلی و کودک کش است، بخواهند که باید در برابر افکار عمومی بشریت پاسخ حمایت‌های بی حد و حصر خود از این رژیم تروریست را بدهد؛ بلکه باید کشورهای اسلامی با خلق وحدتی مثال زدنی، شریان‌های حیاتی این رژیم جعلی را قطع نمایند و به دوران زندگی او پایان دهند.

اینجانب شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان ارشد حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت شریف لبنان و ایران، و همه مسلمانان عالم و غیور مردان محور مقاومت تسلیت عرض نموده و آرزوی طول عمر باعزت همراه با سلامتی برای مقام معظم رهبری دارم.