مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: صهیونیسم جنایتکار باید با قدرت و وحدت امت اسلامی مهار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تولیت آستان قدس رضوی پیامی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان صادر کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت سید مقاومت، فخر جهان اسلام، خادم الرضا(ع) سید حسن نصرالله به دست اشقی الاشقیاء سندی روشن برای مظلومیت و حقانیت مجاهدان راه خدا است.

سید مظلوم و مقتدر مقاومت که سالها به پر کشیدن هر یک از مجاهدان راه خدا با همه وجود غبطه می‌خورد، شب گذشته به دست خبیث‌ترین موجودات عالم یعنی صهیونیست‌های وحشی و کودک‌کش به شهادت رسید.

او به عهد خود به مولایش تا آخرین لحظه حیات مبارک خود وفادار ماند و در بیعت با فرزند حضرت حسین بن علی(ع)، دمی از مبارزه با دشمنان بشریت فروگذار نکرد.

این جنایت بی‌رحمانه، جنایت علیه بشریت است. جانیان صهیونیست در این یک سال نشان داده‌اند که هیچ حد و مرزی در جنایت نمی‌شناسند و در سکوت مرگبار مجامع جهانی و همراهی با قدرتهای بزرگ، هر لحظه کتاب جنایت را قطورتر می‌کنند. نه تنها امیدی به جلوگیری از سگ هار صهیونیست به دست آن مجامع و قدرتها نیست بلکه آنها مشوق و حامی و همدست او در این جنایت هستند.

صهیونیسم جنایتکار باید با قدرت و وحدت امت اسلامی مهار شود. به فتوای رهبر حکیم و مقتدر انقلاب اسلامی، بر هر مسلمان فرض است که با هر امکانی که در اختیار دارد به کمک مظلومان غزه و لبنان بشتابد.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة والثنا، ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت خادم حضرت رضا(ع) و همراهان عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاندان معزز و به همه آزادی خواهان جهان به ویژه مردم شجاع و فداکار لبنان تسلیت عرض کرده؛ پیروزی نهایی را برای جبهه مقاومت از خداوند منان مسالت دارم.

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ