اردبیل- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را با صدور پیامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید حسن عاملی به مناسبت شهادت «حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله» دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

پرچم‌دار عوض می‌شود اما پرچم مبارزه همیشه در اهتزاز خواهد بود / او قلب‌ها را تسخیر و فاتح دل‌ها شد دنیا در برابر عظمت او خضوع کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

با هزاران اسف و تاسف ناباورانه سید مقاومت، سمبل شجاعت، اسوه بصیرت، ذوب ولایت، معدن کیاست، فوران صداقت، کوه صلابت، نابغه جهاد، تندیس اخلاص، کابوس مجامع شوم صهیونیستی، آسمانی شد و مخلع به خلعت شهادت شد بدون تردید آتش دل آزادگان، اشک چشم غیرت مندان و خون پاک مومنان و تایید ذاتی حق، اسرائیل را در آتش سوزان خواهد سوزاند.

او قلب‌ها را تسخیر و فاتح دل‌ها شد دنیا در برابر عظمت او خضوع کرد دشمن زبان به مدح گشود و برای اسرائیل جز نفرین، روسیاهی، بغض و کینه، ملت‌ها و انسان‌های بزرگ چیزی حاصل نشد نتانیاهو فقط بر اوراق سیاه و لیست جنایت خود اضافه کرد.

شهادت آن سید عظیم الشان برای نتانیاهو که در یک سال قتل و کشتار کودکان و زنان غزه دستاوردی نیافته دستاوردی درست نخواهد کرد بلکه اوضاع بعد از شهادت او برای نتانیاهو بسیار تنگ خواهد شد.

اسرائیل نباید توهم پیروزی داشته باشد، قتل و کشتار کودکان، زنان و انسان‌های بی سلاح در ادبیات هیچ ملت و هیچ آئینی تقدم و سبقت محسوب نمی‌شود و توهم اینکه با تغییر فرمانده قدرت حزب الله افول کند خوابی است که هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

حزب الله اسم یک حزب نیست اسم یک اندیشه ناب قرآنی، آسمانی و حماسی است که هفتاد و پنج سال است در برابر سیاه ترین و مشمئزکننده‌ترین صورت اشغال، قتل و دمار ایستاده است و لذا نه مقاومت مرده است و نه «سید حسن نصرالله» بلکه او با جاودانگی تمام با افکار و اندیشه خود همیشه در زندگی ما حضور خواهد داشت و در مقابل قاتل او بعد از چند روز مثل دیگر جبابره تاریخ با ذلت و خواری به زباله دان انداخته خواهد شد

پرچم دار عوض می‌شود اما پرچم مبارزه با رژیم عفن و متعفن و با این جرثومه فساد و خون ریزی همیشه در اهتزاز خواهد بود و مقاومت هیچ وقت یتیم نخواهد ماند.

آن مرد بزرگ و تمام فرماندهان از «هنیه» گرفته تا «ابراهیم عقیل» تا «فواد شکر» تا «محمد ضیف» و هزاران مظلوم غزه و بلکه شهدا هفتاد و پنج سال اشغال قدس شریف با صدای بلند ندای انتقام و انتظار انتقام از ما دارند.

با خدای منتقم پیمان می‌بندیم که با تمام توان کلام امام راحل (ره) را عملیاتی کنیم که فرمود: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.