گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: خون، راه، حرکت، منش و رفتار شهید «سید حسن نصرالله» به عنوان الگویی برای مردمان آزادی‌خواه جهان ثبت خواهد شد.

حجت لاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک و تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مردم ایران و لبنان و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه آزادیخواهان جهان اظهار کرد: شهید «سید حسن نصرالله» مجاهدنستوه، عالم وارسته و سید جبهه مقاومت که عمری در جهاد فی سبیل الله جان عزیز خود را در کف دست گرفته و برای دفاع از مظلوم صبح و شب را در میدان مبارزه و جهاد، با عزت و افتخار مسیر اجداد طاهرینش را ادامه داد و سرانجام به فوز عظیم که راه شهدا وصدیقین است نائل آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: شهید مقاومت سید حسن نصرالله از چهره های محبوب وبین المللی که خاری در چشم دشمنان بود و اینک از جمع ما پر کشید و به دیدارمعبود شتافت و در زمره شهداء قرار گرفت.

وی گفت: این سید عزیز با رفتن خود داغی سوزان وجگر سوز را بر دل همگان گذاشت ولی خون، راه، حرکت، منش و رفتار این شهید به عنوان الگویی برای مردمان آزادی‌خواه ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: دشمنان اسلام در رأس آنها اسراییل و آمریکای جنایتکار و تمام محورهای شرارت وفرومایه که با حمایت از این جرثومه فساد وغده سرطانی خوی وحشی گری به خود گرفته و سرمستانه در فضای مه آلود کفر ونفاق جولان میدهد، بدانند که با این شرارت نمی‌توانند راه مقاومت را تضعیف کنند و امروز ریشه های این درخت تنومند یعنی مقاومت از دیروز قویتر وبا صلابت تر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: محور مقاومت همواره برای احقاق کلمه حق و تثبیت راه شهدای عزیز، خستگی نمی‌شناخت و در تمام میدان‌های مبارزه در خط مقدم بودند و براستی که مدال افتخار شهادت را به گردن آویختند واین شهادت گوارای وجودشان شد.

وی گفت: راه این شهید سعید همانند راه شهدای گرانقدر محور مقاومت وجبهه های دیگر مقاومت ادامه خواهد یافت وخون پاک آن سید عزیز جوششی در اسلام و مسلمین خواهد بود که به نابودی کفر واستکبار منجر می شود.