همدان ـ یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی به طور ذاتی با منافع ملی ما ایرانیان در تضاد و دشمنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب میرزایی در گفتگو با سیمای مرکز همدان اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت شهادت رهبر و مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی و ابرقدرت‌ها قرار گرفته بودند، اظهار کرد: دقیقاً آن دوران شبیه به همین وضعیتی که امروز در جبهه مقاومت وجود دارد را شاهد بوده‌ایم.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز نیز مجموعه‌ای از مقاومت‌های اسلامی در فلسطین، لبنان و یمن در مقابل انبوهی از امکانات که به رژیم صهیونیستی از طرق مختلف داده می‌شود، ایستاده‌اند گفت: ما همین وضعیت را در دوران دفاع مقدس داشتیم که ایران به تعبیر حضرت امام (ره) در مقابل جبهه‌ی بزرگی از کفر ایستاد.

وی افزود: همه این کشورها به دنبال گرفتن آرمان‌ها و اهداف ما بودند.

میرزایی تاکید کرد: همانگونه که در آن عرصه ایمان، خودباوری و اتکا به اندیشه‌های دینی و الهی ما را در برابر دنیایی از کفر و استکبار پیروز کرد، امروز نیز می‌بینیم که جبهه مقاومت در مقابل دنیای کفر و استکبار با آن همه تکنولوژی ایستاده است.

این تحلیل‌گر سیاسی عنوان کرد: امروز شاهدیم شهادت فرمانده‌ی شجره طیبه حزب‌الله برای آن‌ها افتخار است.

میرزایی با بیان اینکه تحلیل‌هایی در رسانه‌های غربی از شب گذشته منتشر می‌شود که در ترور سیدحسن نصرالله چندین سرویس اطلاعاتی امنیتی به رژیم صهیونیستی کمک کرده‌اند، گفت: البته این کمک را در دیگر ترورها که این رژیم در اوج استیصال و عصبانیت خود انجام می‌دهد نیز شاهدیم.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی در ادامه اظهار کرد: همه می‌دانند یک رژیم متعادل هیچ گاه اینگونه تمام خط قرمزها را رد نمی‌کند.

وی افزود: رئیس اتحادیه شورای اروپا اعلام کرده ما توان متوقف کردن نتانیاهو را نداریم، در حالی که که او کسی است که خود نیز از این رژیم غاصب حمایت می‌کند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی تاکید کرد: کارکرد دفاع مقدس و همان اندیشه و تفکر در تبعیت محض از دین مبین اسلام است که قدرت ایمانی به یک مجموعه داده تا در برابر تمام تکنولوژی‌ها ایستادگی کند.

وی افزود: ایستادگی در مقابل چنین سرویس‌های اطلاعی که قدمت دیرینه دارند، نشان از قدرت ساختار حزب الله است، همه این موارد به اتکای به قدرت ایمان و باورهای الهی بازمی‌گردد و از دفاع مقدس ما ریشه گرفته است.

میرزایی افزود: اندیشه‌های امام خمینی (ره) که مبتنی بر باورهای دینی و مبارزه با ظلم بود به جوانان آن دوران و بانوان باور بخشید که امروز نیز این مقابله در فلسطین و لبنان ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: به تعبیر بسیاری از روزنامه‌های محلی اعلام شده که حزب الله همه پیش‌بینی‌ها را در نظر دارد و بار دیگر خود را بازآرایی می‌کند، چرا که از قبل همه چیز پیش بینی شده است، البته این بازآرایی را در گذشته در سخنان سید حسن نصرالله نیز بیان شده بود.

میرزایی با بیان اینکه حزب الله لبنان در همه چهاردهه‌ی گذشته برای این روز پیش بینی کرده است، گفت: حزب الله قبل‌تر نیز دبیر کل خود را در ترور از دست داده است و آمادگی مواجهه با این شرایط بوده و ساختار تشکیلاتی آن منسجم است.

سرپرست خبرگزاری مهر اظهار کرد: حزب الله سال‌هاست به این موضوعات فکر کرده، چرا که در مقابل رژیمی قرار گرفته که هیچ مبنایی به‌جز بقای خود را نمی‌فهمند و بقای خود را در کشتار تعریف کرده است.

میرزایی افزود: سید حسن نصرالله رهبری بزرگ، یک چهره محبوب در جهان عرب و دنیا است و بسیاری از افراد او را شرف عرب می‌نامند.

وی تاکید کرد: بزرگی وی بر کسی پوشیده نیست اما ساختار حزب الله به گونه‌ای است که حتی رسانه‌های غربی در اخبار خود اعلام کردند که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد و حتی پیش بینی کرده بودند که احتمالاً شیخ صفی‌الدین جانشین او هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای عملیات سنگین علیه اسرائیل باشد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: قطعاً سازمان حزب الله به عنوان یک مجموعه مکتبی برپایه اندیشه‌های عمیق دینی و توحیدی شکست برایش معنایی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه‌ای که به گذشته سرخ خود عاشورا نگاه می‌کند و آن را برای خود الگو می‌داند؛ شکست نخواهد خورد و به تعبیر حضرت امام (ره) ما چه بکشیم چه گشته شویم پیروزیم چون راه و مسیرمان حقیقت است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی ادامه داد: آینده سبز ما نیز دیگر دلیلی است که تاکید می‌کند قطعاً ما پیروزیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آنچه ما در حوزه رسانه باید به آن توجه کنیم اما متأسفانه در جامعه مغفول مانده، نوع مواجهه کشور ما با رژیم صهیونیستی است، گفت: نوع مواجهه ما رژیم صهیونیستی دقیقاً بر اساس منافع و امنیت ملی است.

میرزایی ادامه داد و اظهار کرد: مسئله مواجهه صهیونیست‌ها با سرزمین ایران قدیمی است و به سال‌های قبل از انقلاب نیز بازمی‌گردد.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی تا بن‌دندان معتقد به حذف موجودیت به نام ایران است و این ارتباطی به حزب الله و حماس ندارد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی عنوان کرد: این رژیم منحوس تجزیه، جنگ داخلی و خارجی را دنبال کرده و خواهد کرد چرا که با هر کشور قدرتمند در غرب آسیا مخالف است که هیچ کشوری قدرتمندتر از ایران در این خصوص وجود ندارد.