بیرجند-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان از اعزام کاروان سلامت به روستای مود و بهره مندی ۴۲ نفر از خدمات این کاروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای بهبود شرایط سلامت و دسترسی آسان‌تر به خدمات درمانی، همزمان با هفته دفاع مقدس کاروان سلامت به روستای مود از توابع بخش مرکزی شهرستان اعزام شد.

وی افزود: در این کاروان سلامت ۴۲ نفر از اهالی روستا ویزیت رایگان و داروهای مورد نیاز این افراد به صورت رایگان تحویل داده شد.

وی بیان کرد: کاروان سلامت با هدف افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء آگاهی‌های بهداشتی، در راستای تحقق عدالت اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی در مناطق کمتر توسعه‌یافته فعالیت می‌کند.

حسین‌زاده اظهار کرد: همچنین نماینده موسسه نیک گامان جمشید از روند آبرسانی به شش روستای کلاته نظر، دو نخی، قیک، تقندیک، سرشاباد و مود بازدید کرد. همچنین این پروژه آبرسانی که با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای اهالی این روستاها اجرا می‌شود، در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، پک لوازم‌التحریر به آنها توزیع شد که امید است این اقدام باعث تشویق تحصیل و ارتقاء کیفیت آموزش در این منطقه شود.