بجنورد_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جبهه مقاومت قائم به فرد نیست و قلب‌مان برای سید مظلوم و همراهان ایشان و تمام مردم لبنان و غزه داغدار است.

حجت السلام حمید رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز در عین این‌که این خون‌ها برکت دارد و اثرگذار خواهد بود قلب ما برای از دست دادن فرماندهانی مجاهد، مبارز و مخلص که به تبع حضرت امام(ره) در مکتب ایشان مشق کردند مالامال از درد واندوه است.

وی افزود: با شهادت سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت نقضی نخواهد افتاد و جبهه مقاومت قائم به فرد نیست و قلب‌مان برای سید مظلوم و همراهان ایشان و تمام مردم لبنان و غزه داغدار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به وجوب همگانی دفاع از مقاومت تصریح کرد: برای این داغ مردم غیور و مومن ایران اسلامی قیام خواهند کرد و از متولیان امر انتقام را مطالبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی در مقابل اسراییل و صهیونیست غاصب ایستادگی کردند سکان‌دار آن انقلاب اسلامی است که این پیشینه‌ای مبتنی بر منابع و مباحث دینی دارد و مسیر مبارزه با طاغوت حتما بوی خون، قتل و قتال خواهد داد.

حجت‌الاسلام رفیعی تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی با پیروزی انقلاب اسلامی محقق و به اقصی نقاط مختلف دنیا صادر شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ایستادگی مردم مجاهد و مظلوم غزه در مقابل جنایت‌های صهیونیست متاسی از یک رویکرد و نگاه عمیق و دقیقی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی نشان داد با رحلت امام خمینی(ره) خدشه و ذره‌ای شکاف در مبانی انقلاب اتفاق ایجاد نشد و هجمه‌ها و حمله‌های دشمن همچنان برقرار بود و پیشروی‌ها و رویش‌ها روز به روز افزایش پیدا کرد.