یک مادر نیکوکار با بخشی از ارثیه خانواده که برای فرزندانش اختصاص داده بود، بدهی ۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را پرداخت کرد تا زمینه آزادی آن‌ها فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مادری که اموال و دارایی خانواده را بین فرزندانش تقسیم کرده بود، به همراه پسرش، ضمن حضور در این مرکز و مطالعه پرونده زندانیان، ۱۸۰ میلیون تومان جهت پرداخت بدهی ۳ نفر اختصاص داد.

این مادر نیکوکار اظهار کرد: این مبلغ بخشی از ارثیه مادری ۳ پسرم بود و با توافق همگی برای کاری خیر در نظر گرفته بودیم و پس از تحقیق و بررسی ستاد دیه تهران را به عنوان مرکزی مورد اطمینان انتخاب کردیم و آن قدر این کمک برای ما شیرین است که تصمیم گرفتم هر سال تا وقتی زنده هستم با حقوق بازنشستگی خودم و مستمری همسر مرحومم هر سال یک یا ۲ نفر زندانی را آزاد کنم.

بر پایه این خبر؛ ارثیه خانواده و توافق فرزندان در امر نیک یاری رساندن به دیگران، موجب پرداخت بدهی ۳ نفر نان‌آور خانواده و اهدای لبخند به فرزندان چشم‌انتظار آنان شد که با آغاز فصل سرما، هیچ امیدی به بازگشت پدرشان نداشتند.

لازم به ذکر است؛ خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

نیکوکاران همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.