اصفهان-فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: علم و پرچم شهید حاج عباس بر زمین نخواهد ماند و راه و مسیر او ادامه می‌یابد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آینده و پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا صبح یکشنبه در منزل پدری شهید مقاومت عباس نیلفروشان اظهار کرد: این جمعیت با حضور در منزل پدری شهید نیلفروشان عهد و پیمان می‌بندند که همانطور که حاج عباس در نقاط مختلفی مشغول مبارزه و مجاهدت بود، مسیر او را ادامه دهند.

وی افزود: شهید نیلفروشان در سنگر توانمندسازی سربازان و فرماندهان در دانشگاه نیز خدمت می‌کرد و در زمان‌های حساس در عملیات سپاه حضور داشت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید بیان داشت: علم و پرچم شهید حاج عباس بر زمین نخواهد ماند و راه و مسیر او ادامه می‌یابد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آینده و پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن مردم بی دفاع فلسطین و لبنان و فرماندهان سرانجامی جز نابودی ندارد و پیروزی با مومنان و مسلمانان است.

فدا خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم این راه را ادامه دهیم و با استعانت از خداوند و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب گام‌های موثری در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی برداریم.

وی با بیان اینکه شهادت مدال و افتخاری است که به هر خانواده‌ای داده نمی‌شود و ارج و منزلت شهید بسیار بالا است که خداوند خود خریدار و خونبهای شهیدان است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خطاب به خانواده این شهید گفت: امیدواریم خداوند این هدیه را از شما قبول کند و مارا دعا کنید که مطیع رهبر و ولایت و ادامه دهنده شهدای مقاومت باشیم وگام های موثری در مسیر اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی برداریم.

وی افزود: استان اصفهان ۲۴ هزار شهید را تقدیم دین اسلام و جمهوری اسلامی کرده است که در دل خود نیز فرماندهان توانمندی را پرورش داده است که در نقاط مختلف کشور و در میدان‌های مبارزه در عراق، لبنان، فلسطین و غزه و … حضور داشتند که این فعالیت‌ها را ارج مینهیم و به مردم ایران اعلام می‌کنیم راه و مسیر شهید عباس نیلفروشان و شهدای مقاومت و راه نظام اسلامی و همانا به اهتزار در آوردن پرچم اسلام ادامه دارد.