پاکدشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پاکدشت گفت: خون شهید سیدحسن نصرالله شرایط را برای دشمنان خطرناکتر می کند.

حجت الاسلام رضا جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اظهار کرد: جبهه مقاومت و جهان اسلام امروز یک صدا در دفاع اسلام و عزم راسخ برای مقابله با دشمنان اسلام در میدان هستند.

وی افزود: شهید نصرالله درس ایستادگی را از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آموخت و به لبنان رفت و پس از رحلت امام راحل مکتب ایشان را به تاسی از امام خامنه ای(حفظه الله) اجرا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پاکدشت بیان کرد: شهادت بالاترین مزدی است که مردان خدا در درگاه ربوبیت پروردگار دریافت می کنند، تصور اینکه سیدمقاومت در راهی غیر از شهادت از دنیا برود وجود نداشت. اما گمان می کنیم او زود از بین ما رفت.

وی اضافه کرد:۳۰ سال گذشته، دبیرکل وقت حزب الله لبنان به شهادت رسیدآ آن زمان اسرائیل فکر می کرد کار حزب الله لبنان تمام است اما سیدحسن نصرالله همان مسیر را ادامه داد و امروز شکوه و عظمت و اقتدار حزب الله را شاهد هستیم.

جوکار خاطرنشان کرد: خدای متعال در آیه ۱۰۶ سوره بقره می فرماید، « مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَهٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ »، یعنی « هر آیه ای را که [محتوی حکم یا احکامی است وقتی بر پایه مصلحت یا اقتضای زمان] از میان برداریم یا به تأخیر اندازیم، بهتر از آن یا مانندش را می آوریم. آیا ندانسته ای که خدا بر هر کاری تواناست؟!»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پاکدشت با بیان این که خدا به جای سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله را جایگزین کرد و به ایشان عظمت عطا کرد تا ۳۲ سال حزب الله لبنان را با صلابت، جانانه و مقتدرانه رهبری کند، گفت: دشمن صهیونیستی از نام و سخن شهید نصرالله می ترسید و رنج می برد و آنها کابوس شان سیدحسن نصرالله بود.

وی گفت: آنها به خیال خودشان سیدحسن نصرالله را از میان برداشتند اما همانطوری که حاج قاسم سلیمانی تبدیل به مکتبی بی پایان شد، امروز جهان بوی مقاومت سیدحسن نصرالله را استشمام می کند و این خونهای مطهر شرایط را برای دشمنان بسیار خطرناک تر از گذشته می کند.