اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی در صحنه‌ نظامی دستاوردی ندارند و یک عده انسان بیگناه، کودکان و زنان را به شهادت می‌رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد صبح امروز یکشنبه در تجمع روحانیون و طلاب خوزستان در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله اظهار کرد: قطعاً نه تنها از نگاه مومنان و مسلمین بلکه از دیدگاه آزادگان جهان این کارهایی که در واقع با خوی درندگی متناسب است محکوم است و رژیم صهیونیستی در صحنه نظامی دستاوردی ندارند و یک عده انسان بیگناه، کودکان و زنان را به شهادت می‌رساند.

امام جمعه اهواز افزود: باید توجه داشته باشیم خداوند متعال یار و یاور مظلوم است و قطعاً نظام اسلامی انتقام سخت خودش را خواهد گرفت و درس فراموش نشدنی به این جانیان خواهد داد و محکم‌تر از سابق انتقام خون این عزیزان را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه ششم مهر ماه در پی حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس پس از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.