مراسم قرعه‌کشی سی و سومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور با لحاظ کردن حضور هشت تیم، ۲۵ مهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق جلسه هماهنگی که برای برگزاری فصل جدید رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور برگزار شد، هشت تیم برای شرکت در این فصل از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، مناطق نفت خیز جنوب، فراسنج تهران، عقاب نهاجا، رعد پدافند هوایی، شهرداری کرج و یک نماینده از کرمانشاه هشت تیمی هستند که حضورشان در این فصل از مسابقات قطعی است.

با در نظر گرفتن حضور این هشت تیم، قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز ۲۵ مهر برگزار می شود اگرچه با توجه به صحبت های مطرح از سوی برخی تیم ها مانند نیروی زمینی، امکان اضافه شدن تیم جدید هم وجود دارد.

این سی و سومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور به حساب می آید که زمان دقیق آغاز دیدارهای آن بعد از مراسم قرعه کشی مشخص می شود. قرار است دیدارهای مقدماتی این فصل همچون فصل گذشته به صورت متمرکز طی سه مرحله رفت و برگشت برگزار شود. در پایان این دیدارها، چهار تیم برتر برگزارکننده دیدارهای پلی آف خواهند شد.

همزمان با قرعه کشی سی و سومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز مردان، جلسه هماهنگی برای برگزاری فصل جدید لیگ تنیس روی میز بانوان و مشخص شدن تیم های شرکت کننده در آن نیز برگزار می شود.