حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران و جمعی از یاران حزب الله را تسلیت گفت و تاکید کرد: اسلام حسینی البقا است و خون پاک شهدای مقاومت سبب رویشهای بسیاری در جهان خواهد شد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَجاهِدوا فِی اللَّهِ حَقَّ جِهادِهِ ۚ هُوَ اجتَباکُم...

رژیمِ بی آبرو، غاصب و اشغالگر صهیونیستی به چنان فلاکت و سخافت و دنائتی افتاده که از روی ترس و استیصال کورانه و ذلیلانه به هر از پشت خنجر زدن و کشتار ناجوانمردانه‌ای تن می‌دهد.

حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به ضاحیه بیروت اوج ترس این رژیم را از جریان مقاومت نشان داد.

دست به خون آغشته نتانیاهوی جنایتکار از کابوس وحشتناک فروپاشی به رعشه افتاده و روانِ پریش و شیطانی او از روی جنون از سایه نحس خویش نیز می‌ترسد.

ما ایستاده‌ایم و معتقدیم هر چه این رژیم با ما دشمنتر و دژخیمتر شود به پایان خود نزدیکتر شده است.

آری؛ اسلام حسینی البقا است و خون پاک شهدای مقاومت سبب رویشهای بسیاری در جهان خواهد شد.

اکنون جهانیان از جنایات پی در پی این رژیم کثیف بیدار شده‌اند و بی آبرویی اسرائیل بر سر زبانهاست و در هر کوی و برزنی بیداد می‌کند.

شهادت روحانی مبارز، مجاهد نستوه، سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همچنین شهادت سردار رشید و دلیر و عزیزمان؛ عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یاران حزب‌الله را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مردم لبنان و فلسطین و ایران و تمام شیعیان جهان تسلیت می‌گویم و معتقدم این ترورها و کشتارهای بی‌رحمانه چونان گردابی عظیم رژیم صهیونیستی را به ورطه نابودی خواهد کشاند.