دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) اعلام کرد:با برگزاری یادبود شهید حسن نصرالله در اکثر مکانهایی که همایش شیرخوارگان داشتیم می خواهیم پیام آزادگی و آزاده خواهی را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با حضور داوود منافی پور صبح امروز یکشنبه هشتم مهر ماه برگزار شد.

در این نشست وی با تسلیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان گفت: جهاد شهید سید حسن نصر الله با صهیونیست، جهاد انبیا با فراعنه بوده است. مردان خدا در حیات و شهادت هم ماموریت دارند. امروز با چنین اتفاقاتی که در دنیا در حال رقم خوردن است رسالتی را بر دوش خود احساس کردیم.در این رسالت توحیدیان حرف حق را به آزادگان جهان ارائه می دهند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با اشاره به هدف از شکل گیری این هیات جهانی از ۲۰ سال پیش که زمینه سازی ظهور و تهییج مادران جهت تربیت سربازان ظهور است اعلام کرد: به کسانی که دلشان برای منجی می تپد پیام میدهیم که برای بیداری و بصیرت بخشی گردهم بیایند.

وی اعلام کرد: روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۵ در ایران و دیگر کشورها یادبود شهیدنصرالله و همچنین بیعت مجدد مادران و سربازان ظهور با حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود. امیدواریم با برگزاری یادبود این شهید عزیز در اکثر مکانهای برگزاری همایش شیرخوارگان بتوانیم پیام آزادگی و آزادی خواهی حضرت اباعبدالله را به جهانیان برسانیم.

منافی پور گفت: مراسم اصلی در حرم حضرت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام و در صحن قدس از ساعت ۱۵ برگزار می شود و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و حرم حضرت شاهچراغ در شیراز نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد و تلاش داریم همه امامزادگانی که مراسم شیرخوارگان را برگزار کردند این یادبود و مراسم عزاداری را برپا کنند.

وی ادامه داد: در کشورهای دیگر همچون افغانستان، روسیه، عراق، هند و دیگر کشورها نیز مراسم داریم و برای مثال در پاکستان برنامه ریزی برای حدود ۱۰۰ جلسه شده است. سخنرانی، شعرخوانی برپایی موکب های پذیرایی و عزاداری برای حضرت سیدالشهدا علیه اسلام از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود و در انتها نیز بیانیه ای نیز صادر خواهد شد.

منافی پور در پایان از همه مادرانی که فرزند خودرا نذر یاری امام زمان عج کرده اند درخواست کرد برای تجدید بیعت با امام عصر (ع) در این مراسم ها حضور پیدا کنند.