دماوند- مردم، روحانیون و مسئولین دماوند با اجتماع در میدان قدس این شهر، جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم، روحانیون و مسئولین دماوند پیش از ظهر یکشنبه با اجتماع در میدان قدس این شهر، جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

این تجمع با حضور اقشار مختلف جامعه از جمله خانواده‌های شهدا، نیروهای بسیجی، روحانیون، و مسئولین شهری برگزار شد.

در این مراسم، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، همبستگی خود با مقاومت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

امام جمعه دماوند در این تجمع گفت: راه مقاومت و مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با شهادت سیدحسن نصرالله متوقف نخواهد شد.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی افزود: خون شهید سیدحسن نصرالله باعث تقویت آرمان‌های والای اسلام و آزادی‌خواهان جهان خواهد شد.

وی با بیان این که ترور شهید سید حسن نصرالله نشان دهنده ضعف، زبونی و ناکامی دشمن گفت: سید محور مقاومت تنها متعلق به لبنان نبود، وی متعلق به امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان است.

فتاح دماوندی بر لزوم اتحاد مسلمانان در مقابل تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرده و گفت: شهادت سید حسن نصرالله نقطه عطفی در مسیر مقاومت اسلامی است و قطعا مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با عزمی راسخ‌تر تداوم خواهد داشت.

این تجمع با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی به پایان رسید.