بندرعباس- مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان با بیان اینکه شهادت موضوع تازه‌ای برای مردان حق نیست، گفت: جبهه مقاومت از افراد حق‌طلب خالی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عباس تقوی ظهر یکشنبه در اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: ریشه‌های محور مقاومت به دفاع مقدس ملت ایران گره خورده است و همه آن‌هایی که دفاع مقدس را می‌شناسند باید بدانند که محور مقاومت به هیچ وجه اهل عقب نشینی نیست.

وی با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام، افزود: شهید «سید حسن نصرالله» یکی از مردان خدا بود که تمام تلاش خود را برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم حق به کار گرفت؛ او هزینه ایستادن در کنار مظلومان را پرداخت و در مبارزه با ظالمان به هیچ عنوان کوتاهی نکرد.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان تأکید کرد: امام خمینی (ره) بیش از ۶ دهه پیش راه از بین بردن غده سرطانی اسرائیل را «شهادت» معرفی کرده بود و امروز نیز از بین بردن رژیم صهیونیستی از مسیر شهدا می‌گذرد.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به نبرد همه جانبه کفر و ایمان در لبنان و سرزمین‌های اشغالی گفت: امروز صهیونیست‌ها برای حفظ حیات خود به راهی جز کشتن و خون‌ریختن نمی‌اندیشند اما به فضل الهی آن‌ها به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این کشتارها تاخیری در فروپاشی رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: این ترورها و شهادت‌ها برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد، جبهه حق از این رویدادها زیاد به خود دیده است اما هیچ گاه جبهه حق و مقاومت از حق طلبان خالی نشده و نمی‌شود از این رو باید خود را برای روزهای سخت‌تری نیز آماده کنیم.