رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ ولایت پذیری در جامعه گفت: اقتدار نظام اسلامی در سایه رابطه امام و امت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی ظهر یکشنبه در یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه استان گیلان در رشت با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: عزت، قدرت و اقتدار نطام اسلامی و محور مقاومت نشات گرفته از تفکر شهداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه سید حسن نصرالله خدمات ارزنده ای به جبهه مقاومت ارائه کرد، گفت: شهید سید حسن نصرالله جنبش حزب الله را به نهال بالنده و قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل کرد.

ادیانی با اشاره به اینکه شهدا نزد خداوند جایگاه عالی دارند، اضافه کرد: عظمت و جایگاه شهدا نزد خداوند برای افراد قابل درک نیست.

وی با بیان اینکه رزمندگان و شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس با دست خالی مقابل قدرت‌های عالم ایستادند، افزود: به موجب تلاش و کوشش رزمندگان و شهدای عزیز یک وجب از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمن در نیامد و این عزتمندی و اقتدار را مرهون شهدا هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مروج جبهه حق هستند، گفت: برپایی محافل شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ اسلامی و الهی است و باید استمرار داشته باشد.
به اعتقاد ادیانی، برپایی محافل شهدا در جای جای ایران عزیز منجر به ترویج فرهنگ اسلامی، سیره، روش و منش شهدا می شود.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه مطالبه مهم شهدا بوده است، افزود: شهدا در همه وصیت نامه و دست نوشته های خود از تبعیت از رهبری و ولایت پذیری سخن گفتند.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا با اشاره به اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه رابطه امام و امت است، گفت: تقویت ارتباط امام و امت و نهادینه سازی فرهنگ ولایت پذیری جامعه از آسیب ها و تهدیدات مصون نگه می دارد.

ادیانی با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و سید شهیدان مقاومت است، اضافه کرد: این شهید بزرگوار تمام عمرش را در مسیر جهاد و مجاهدت در راه خدا سپری کرد.