گرگان-فرمانده سپاه و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با صدور پیام مشترکی، ترور و شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفته و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده سپاه نینوا گلستان و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پیامی مشترک شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

شهید سید حسن نصرالله ستارۀ تابانی در آسمان مجاهدان و یک فرمانده بزرگ و برجسته به شمار می‌رفت که تجلی‌بخش ارزش‌های اسلامی بود و جبهه مقاومت در برابر ظالم و حمایت از مظلوم راهی است که باقی می‌ماند و این عهد ماست که هرگز از راه فلسطین خارج نخواهیم شد.

ما و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای غم از دست دادن تو خون گریه می‌کنیم، نه اشک! تو امروز آرام گرفتی و از این دنیای فانی رفتی و در کنار دوستان و عزیزانت در بهشت ابدی جای خواهی گرفت.

اینجانبان شهادت این مجاهد بزرگ را به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و همه مسلمانان جهان، رزمندگان جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و خانواده عزیز ایشان و مردم ولایت مدار وشهید پرور استان گلستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا