دلیجان- فرماندار دلیجان گفت: سیدحسن نصرالله در طول مدت چهار دهه، تمام فراز و فرودهای جبهه مقاومت را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی بعدازظهر یکشنبه در نشست ستاد مناسبت‌های دلیجان با گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار کرد: سید حسن نصرالله بیش از ۴۰ سال مجاهدت کرده بود و مانند شهدای دفاع مقدس به مزد جهاد یعنی شهادت رسید.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه‌هایی در شان شهدای حادثه اخیر، ادامه داد: با توجه به اینکه دلیجان در یکی از مسیرهای مواصلاتی اصلی کشور قرار دارد، باید این اقدامات را رسالت خود دانسته تا دینی را که شهدا بر گردن ما گذاشته اند، در طول پنج روز عزای عمومی ادا کنیم.

وی با بیان لزوم فضاسازی شهری به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، افزود: ویژه برنامه‌های شهادت سیدحسن نصرالله بازتاب جهانی دارد و باید به گونه‌ای باشد که در شان چهل سال مبارزه ایشان باشد هرچند که نمی‌توان به راحتی آن را جبران کرد.

فرماندار شهرستان دلیجان تصریح کرد: سیدحسن نصرالله در طول مدت چهار دهه، تمام فراز و فرودهای جبهه مقاومت را پشت سر گذاشت و باید تمام شهر، عزادار شهید مقاومت باشد و انتظار است تمام برنامه ها در ورودی تمام شهرها و دهستان‌ها هم برگزار شود.

اهداف جبهه مقاومت را روشنگری کنیم

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان نیز در این نشست گفت: شهادت سید حسن نصرالله روزی وی بود و چیزی غیر از شهادت به دست شقی‌ترین افراد برای ایشان انتظار نمی‌رفت اما رسالت ما این است که با روشنگری، اهداف آنان را بیان کنیم تا بتوانیم جامعه را به خوبی بیدار کنیم.

محسن صادقی ادامه داد: باید راه، منش، مسیر و اهداف جبهه مقاومت را به خوبی برای مردم تبیین کرده و آنان را با فرماندهان مقاومت آشنا کنیم و این واقعیت را برای مردم بیان کنیم که شهدای ما مربوط به عصر ظهور هستند تا بتوانیم فرهنگ عاشورا و ظهور را در جامعه تقویت کنیم.

وی افزود: ناراحتی ما از شهادت سید حسن نصرالله نیست بلکه به این خاطر است که مقام معظم رهبری یک یار بزرگ و دلیر را از دست داده است و باید نیروهای جوان و نوجوان خود را به گونه‌ای پرورش دهیم که چنین فرماندهانی برای نسل آتی تربیت کنیم.