قم- برنامه‌ها و مراسم‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) از شنبه ۷ مهرماه تا جمعه ۱۳ مهرماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حرم حضرت معصومه (س) هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشاء دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام باقری دوین، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهران شفیعی، پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا علیپور برگزار می‌شود.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌اسلام حسین وحیدپور، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا مهکام، سه‌شنبه با سخنرانی حسن بابائیان، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور مهدی فلاح، پنجشنبه با سخنرانی علی خادمی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی حیدری و قرائت زیارت آل یاسین با صدای مجتبی خرسندی دنبال می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌اسلام و المسلمین ناصر رفیعی و مداحی علی مالکی نژاد، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی آیت‌الله نجم الدین طبسی و مداحی رسول محمدی و سید علی حسینی تبار، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی علی پیله وران، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله علی نظری منفرد و مداحی سید مصطفی میرداماد و قرائت دعای کمیل با نوای علی اکبر حائری و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا تراشیون با مداحی محمد ریحانی برگزار می‌شود.

در هفته پیش‌رو پنجشنبه صبح قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام سیدمهدی محمدی، پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل با صدای علی اکبر حائری و جمعه صبح دعای ندبه با قرائت محمد هادی شمس برگزار خواهد شد.