مقامات یمنی اعلام کردند که حمله رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» یمن به هیچ وجه باعث توقف عملیات نظامی یمن علیه این رژیم نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات یمنی در گفت‌وگو با المیادین اعلام کردند که حملات رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» و نیروگاه‌های برق این کشور هرگز یمن را به سوی توقف عملیات نظامی خود علیه این رژیم سوق نخواهد داد.

این مقامات تاکید کردند که حمله به هدف‌های غیرنظامی با حمله به اهداف غیرنظامی پاسخ داده خواهد شد و جامعه صهیونیستی باید این موضوع را درک کند.

علاوه بر این، مسئولان یمنی اعلام کردند: بانک اهداف ارتش یمن در عمق دشمن بزرگ و راهبردی هستند و ارتش برای تمامی سناریوها آماده است. آمریکا چراغ سبز را به دشمن صهیونیست که در سرمستی به سر می‌برد نشان داد، بنابراین باید تبعات این موضوع را بپذیرد.

همچنین مقامات یمنی تاکید کردند: دشمن اسرائیلی عامدانه منافع غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و این موضوع واکنش‌های مردمی را علیه «اسرائیل» در پی خواهد داشت. آمریکا در تجاوز به یمن شکست خورده است و دشمن صهیونیستی نیز در تحقق اهداف خود با شکست روبرو خواهد شد.

مسئولان یمنی بیان کردند: ارتش یمن می‌داند که چه با دشمن اسرائیلی و چه با دشمن آمریکایی چگونه برخورد کند. دشمنان اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی از یمن می‌ترسند و هر سازوکاری را برای از بین‌بردن تسلیحات یمن بررسی می‌کنند، اما شکست می‌خورند. به همین دلیل به حمله به بنادر روی می‌آورند.

این مقامات یمنی تصریح کردند: تجاوز به بنادر یمن نشانگر درد بزرگی است که دشمن و یاران آن پس از شکست در مقابله با تسلیحات یمنی متحمل شده‌اند؛ تسلیحاتی که عمق (سرزمین‌های اشغالی) را هدف گرفتند و به اهداف خود رسیدند.