ارومیه- سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی شهادت سید حسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سپاه شهدای آذربایجان غربی آمده است، رژیم جنایتکار صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوایی که در آن دست و پا می‌زند، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری در جهان و بین ملت‌ها افزوده می‌شود.

این پیام می افزاید، دشمنان اسلام باید یقین بدانند خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت بوده و به انسجام گروه‌های مقاومت منجر خواهد شد.

در ادامه پیام آمده است، به لطف الهی و به برکت خون سید عزیزمان و سایر شهدا، مقاومت روز به روز مستحکم‌تر شده و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار می‌شود.

سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اقدام سفاکانه جنایتکاران صهیونیست را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبری مقاومت لبنان، رژیم صهیونیستی را به خشم جهانیان دچار خواهد کرد.

این پیام می افزاید، شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد بی‌بدیل سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنیم.