ساری- مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران با بیان اینکه حزب الله زنده است، تاکید کردند راه شهدای مقاومت ادامه دارد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مردم مازندران معتقد هستند که شهادت فرماندهان مقاومت، درخت ایستادگی و ایثار را پربارتر می‌کند و زنگ نابودی ستمگران و رژیم غاصب اسرائیل را با باشتاب بیشتر به صدا در خواهد آورد.

طی روزهای گذشته اجتماع‌های خودجوش مردمی در مناطق مختلف مازندران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و محکومیت جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل برپایی شده است.

به اعتقاد مردم مازندران و کارشناسان، شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله خون تازه ای به رگ‌های مقاومت جاری می‌کند و خطر شهید نصرالله برای دشمنان و متجاوزان به مراتب بیشتر از قبل خواهد بود.

شهادت شیرین‌تر از عسل

رفائیل آزادیان رئیس دانشگاه فرهنگیان نوشهر با اظهار اینکه شهادت سید حسن نصرالله اگرچه برای ما سخت و جانکاه است، اما برای خودش اهلی من العسل است، افزود: شهادت این مجاهد بزرگ برای ما دردآور و اندوهبار بوده است.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق فرمایش حضرت امام راحل در وصیت نامه الهی و سیاسی، با رفتن یک خدمتگزار خللی در اراده آهنین ملت ایجاد نمی‌شود، افزود: قطعاً با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت این مسیر پرشورتر ادامه خواهد یافت.

شهادت جانسوز سید مقاومت، که عمر خویش را در راه نابودی رژیم غاصب اسرائیل و آزادی قدس شریف صرف کرده است، ترور فرمانده شجاع و دلاور حزب الله، چشم و چراغ جبهه مقاومت و از سربازان آخرالزمانی بقیة الله (عج) که به دست سفاک ترین باند تروریستی صهیونیستی و با همدستی و پشتیبانی غرب و به‌ویژه شیطان بزرگ، آمریکا، نه تنها دل‌های مردم شهیدپرور مازندران و آزادگان، مظلومان و مستضعفان جهان را به درد و خشم آورد، بلکه عزم و اراده ما را برای مقابله با این غده سرطانی دوچندان ساخته است.

حجت الاسلام رضا خطیبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نوشهر نیز با گرامیداشت شهدای مقاومت اظهار کرد: در طول تاریخ شهدای زیادی اسلام را آبیاری و یاری کردند و خون تازه ای در رگ‌های امت اسلامی جاری کردند.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بی شک شهادت سید حسن نصرالله در این مرحله از تاریخ، پیروزی حزب الله و جریان مقاومت را نوید می‌دهد. و استکبار و اسرائیل غاصب نابود شدنی هستند.

مبارزه همگانی مجاهدان مقاومت علیه غاصبان، راهکار نابودی رژیم خبیث است تا صلح، امنیت، آرامش و ثبات به منطقه بازگردد. به اعتقاد مردم ولایتمدار مازندران، در حال حاضر با عبور رژیم غاصب صهیونیستی از خطوط قرمز آشکار علیه جبهه مقاومت و ترور مجاهد نستوه سید حسن نصرالله، مبارزه همگانی مجاهدان مقاومت علیه غاصبان، راهکار نابودی رژیم خبیث است تا صلح، امنیت، آرامش و ثبات به منطقه بازگردد.

محمد خطیبی دانشجوی مازندرانی نیز با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله ولایتمداری را درس بزرگ زندگی سید حسن نصرالله بیان کرد و گفت: این شهید در عمل ولایتمداری را به اثبات رسانده است.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر با عنوان اینکه قطعاً راه شهدای مقاومت ادامه پیدا می‌کند، افزود: نظام سلطه بداند که روزهای پایانی عمرشان نزدیک است زیرا سید حسن‌های دیگری در راه هستند و وعده خداوند نابودی ظالمان است.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهادت فرماندهان مقاومت، مردم و آزادگان عالم را بیدارتر می‌کند.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس و روزهایی که رژیم بعث با تحریک با پشتیبانی جریان‌های استکباری و سردمداری آمریکای جنایتکار با توهم نابود کردن جمهوری اسلامی ایران به کشور حمله کرده بود اما با جان نثاری و ایمان و تعهد و توکل رزمندگان این توطئه با شکست روبرو شد شاهد توطئه دیگر سایه استکبار جنایتکار این بار به سرکردگی رژیم جعلی اسرائیل و با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار هستیم، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: این جنایت در حالی صورت گرفت که تصور می‌کنند کشتن فرماندهان مقاومت سبب عقب نشینی جریان مقاومت می‌شود در صورتی که همان گونه که حضرت امام راحل فرمودند ما ملت شهادت هستیم و با شهادت، ملت ما بیدارتر می‌شود.

همان گونه که حضرت امام راحل فرمودند ما ملت شهادت هستیم و با شهادت، ملت ما بیدارتر می‌شود

وی ادامه داد: خون فرماندهان مقاومت، مردم، جریان‌ها و آزادگان عالم را بیدارتر می‌کند و به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند شهید قاسم سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی برای آمریکا است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله به مراتب خطرناک‌تر از قبل از شهادت است و خواهیم دید که با مدد الهی به رهبری نایب حضرت ولیعصر حضرت امام خامنه‌ای غده سرطانی اسرائیل از صحنه روزگار محو و می‌شود و به وعده قرآن این حزب الله است که پیروز و شیطان نابود می‌شود.

به گزارش مهر، جان برکفان دیار علویان در حمایت و دفاع از حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت برای آزادسازی فلسطین و قدس شریف با شور و اشتیاق وصف‌ناشدنی لحظه شماری می‌کنند و در راه تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور خورشید ولایت عظما سر از پا نمی‌شناسند تا هرچه زودتر به وحشی‌گری و خونخواری رژیم نحس صهیونیستی که با چراغ سبز شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار دست به کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه لبنان و غزه می‌زند، خاتمه دهند.